וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לכם ממ"ד? מזרחי טפחות מציע הלוואה ייחודית לטובת מיגון הבית

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 15:59

בימינו, קיום מרחב מוגן בבית הוא צורך חיוני המאפשר תחושת ביטחון ושקט נפשי, אולם, בנייתו כרוכה בהוצאה גדולה שיכולה להכביד על המשפחה, במיוחד בתקופה זו של אי וודאות כלכלית. לשם כך, מציע בנק מזרחי טפחות משפר אפשרויות להלוואה לצרכי מיגון בבית

דלת של ממ"ד. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה!
אין לכם ממ"ד? מזרחי טפחות מציע הלוואה ייחודית לטובת מיגון הבית/מערכת וואלה!, מיתר שליידר פוטשניק

בנק מזרחי טפחות מציע הלוואה ייחודית עבור הוספת ממ"ד או מיגון חדר קיים. בנוסף לביטחון שמקנה מרחב מוגן דירתי (ממ"ד) ולשקט הנפשי, הוספת ממ"ד או מיגון חדר קיים, מעניקה יתרון נוסף, העלאת הערך של הבית בעת מכירתו בעתיד.

בנק מזרחי טפחות, הקשוב לצרכי לקוחותיו, כמו גם לצרכים שלם בנושאי ביטחון, מציע כעת מספר אפשרויות מימון והלוואות ייעודיות למטרת מיגון הבית, הניתנות בתנאים נוחים ובפריסה רחבה, המותאמות ליכולות הפרטניות של כל לקוח ולקוח ולוקחות בחשבון שינויים צפויים בחיי וכלכלת המשפחה.

לקוחות בעלי משכנתא בטפחות יכולים לקבל הלוואה ייעודית למיגון בפריסה ארוכה והחזרים נוחים, כך שניתן למגן את הבית בלי להכביד יותר מדי על ההוצאות השוטפות.

יש לכם משכנתה בבנק אחר? באפשרותכם למחזר אותה במזרחי-טפחות, אצל המומחים של טפחות. ליהנות ממשכנתא מותאמת אישית וגם לקבל מסגרת אשראי נוספת לכיסוי עלויות המיגון.
גם לקוחות ללא משכנתא במזרחי-טפחות, המנהלים את חשבון העו"ש שלהם בבנק, יכולים לקחת הלוואה לכל מטרה, לתקופה של מספר שנים.

מצמנבה. יח"צ,
דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות/יח"צ

דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות ציין: "החודשים האחרונים הבהירו לכולנו את החשיבות במרחב מוגן בבית ועד כמה הוא מציל חיים. ברחבי מדינת ישראל ישנן למעלה ממיליון וחצי דירות לא ממוגנות ועבור המעוניינים להתמגן, קיימים היום פתרונות מיגון מגוונים, המאפשרים לשדרג, לשפץ או להתקין מרחב מוגן בביתם, אך מדובר בעלויות לא מבוטלות.

אנו במזרחי טפחות, קשובים לצרכי לקוחותינו, הזקוקים לפתרון מיידי ומותאם למציאות הכלכלית המאתגרת, ובנינו מעטפת פתרונות המכוונת לתת מענה לכל אחד ואחת, במספר מסלולים גמישים וייחודים, ובתכנון ארוך טווח של ההחזר החודשי. אני מאמין כי העזרה במימון פתרון עבור לקוחות רבים שאין להם מרחב מוגן בבית תסייע בידם בהגשמת מטרה זו".

האמור לעיל הינו בבחינת מידע בלבד ואינו מהווה הצעה למתן ההלוואה. מתן כל סוג אשראי בכפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully