וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שנרגיש טוב יותר: קמפיין חדש של סופר-פארם בשיתוף עמותת נט"ל

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 8:25

סופר-פארם יוצאת בקמפיין בשיתוף עמותת נט"ל בליווי השיר "אתה לא לבד". הקמפיין ילווה את שיתוף הפעולה של השתיים שמטרתו להנגיש כלים להתמודדות ראשונית עם מצבי טראומה וחרדה

מתוך קמפיין סופר-פארם עד שנרגיש יותר טוב. עמנואל קדוש,
מתוך קמפיין סופר-פארם עד שנרגיש יותר טוב/עמנואל קדוש

סופר-פארם יוצאת בקמפיין משותף עם עמותת נט"ל תחת הכותרת "עד שנרגיש טוב יותר" שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל בליווי השיר "אתה לא לבד". הקמפיין ילווה את שיתוף הפעולה של סופר-פארם עם עמותת נט"ל המתמקד במתן כלים לסיוע ומענה ראשוני לציבור הרחב בהתמודדות עם טראומה וחרדה.

בעקבות המלחמה והאירועים שהציבור בישראל חווה בחודשים האחרונים, טראומה, מתח וחרדה הפכו לחלק מהיומיום, ומשפיעים על השגרה והתפקוד של כולנו.

הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום פרסמן-ברוך, מציג סצנה המתרחשת בתור לבית המרקחת. בין הלקוחות הממתינים, אנו עדים לכך שאחד הרוקחים בבית המרקחת מבחין בלקוח שחווה קושי ומהסס לגשת לדלפק בית המרקחת, ומנסה ללכוד את מבטו. הרוקח רואה את הלקוח גם בסיום המשמרת ומחליט לגשת אליו.

במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת נט"ל, אשר לה 26 שנים של ניסיון בטיפול בטראומה על רקע לאומי, רוקחים בסניפי סופר-פארם עברו הדרכה על ידי אנשי המקצוע של העמותה שהתמקדה בסימנים ונורות אזהרה למצוקה ומתח נפשי, ובדרכי ההתמודדות המתאימות.

סופר-פארם. חן גלילי,
עד שנרגיש טוב יותר: סופר-פארם יוצאת בקמפיין משותף עם עמותת נט"ל תחת הכותרת/חן גלילי

לצד הקמפיין, החל מה-3 במרץ יחולקו בבתי המרקחת של סופר-פארם עלוני מידע שיציעו טיפים להרגעה והפגת מתחים, לצד פעולות פשוטות שניתן לתרגל באופן עצמאי תחת הכותרת: "כיצד להקל על המתח הנפשי בימים לא קלים אלה".

בנוסף, הוקם מתחם תוכן ייעודי לנושא בסופר-פארם אונליין ובו שיטות, כלים והמלצות שונות להפגת מתח וחרדה. התוכן במתחם לכלל הציבור, כולל לקהלי יעד כמו הורים לילדים, חיילי מילואים משוחררים, נוער ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully