וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבת: הסניף ה-65 של רשת מקס סטוק נפתח בקרית ים

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 8:56

רשת מקס סטוק ממשיכה במגמת צמיחה ופותחת את הסניף מספר 65 שלה בקרית ים שבאזור הקריות. הסניף החדש מצטרף ל-4 סניפי מקס סטוק נוספים, שנפתחו בארץ מאז פרוץ המלחמה. "פתיחת סניפים נוספים דווקא בתקופה זו, מהווה חיזוק משמעותי למשק הישראלי"

הסניף ה-65 של רשת מקס סטוק נפתח בקרית ים. מקס סטוק,
הסניף ה-65 של רשת מקס סטוק נפתח בקרית ים/מקס סטוק

הסניף החדש של רשת מקס סטוק, שייפתח בקריית ים, מעוצב בסגנון המזוהה עם יתר סניפי הרשת ומתפרס על שטח של כ-1700 מ"ר ויעסיק עשרות עובדים חדשים מכל גווני האוכלוסייה.

כמו עשרות סניפי הרשת גם הסניף החדש מציע ציוד רלוונטי במיוחד לימים אלה: ציוד חירום למרחבים מוגנים (פנסים, מטענים ניידים ועוד) לצד המחלקות המוכרות והאהובות עם תמהיל מוצרים עשיר במיוחד: כלי בית ומטבח, צעצועים ויצירות לילדים, ציוד לקמפינג, ציוד משרדי, פארם וספורט.

כמו כן, ניתן למצוא קולקציית תחפושות ואביזרים לקראת חג פורים המתקרב; כשבין האפשרויות יוכל הקהל הרחב למצוא גם תחפושות ברוח התקופה - תחפושת חייל, תחפושת כוחות הביטחון וההצלה וכו', ואפילו מספר פריטים מקולקציית האביב והפסח שתגיע במלואה בהמשך.

הסניף החדש ממוקם במתחם C החדש ברחוב גולדה מאיר 3 קריית ים.

מקס סטוק סניף קריית ים. מקס סטוק,
סניף חדש של מקס סטוק, קרית ים/מקס סטוק

לדברי אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "אנו גאים להמשיך ולחזק את המשק הישראלי גם בימים אלו ולפזר שביבי אופטימיות בכל רחבי הארץ. נפלה בחלקנו הזכות לקבל ולהעסיק מאות עובדים חדשים בתקופה האחרונה מכל גווני האוכלוסייה הישראלית, לחבק את העורף ולחזקו. נאחל לכולנו ימים שקטים ורגועים ושנחזור במהרה לשגרה טובה ובטוחה".

מקס סטוק בע"מ הוקמה בשנת 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם - Max כאן קונים בכיף ו-Max 20 למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים.

הרשת מונה כיום 65 סניפים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום, השרון והצפון עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות ומעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים שווים לכל נפש. הסניפים החדשים משתרעים על פני 2000-4000 מ"ר .

בין סניפיה העתידיים של הרשת מתוכננים סניפים בעלי שתי קומות - לחוויית קנייה מהנה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully