וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב על השולחן: רולדין מקדישה את פרויקט לבבות אסתר לחיילות בודדות

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 13:02

בחג הפורים הקרוב רשת 'רולדין' שמה את החיילות הבודדות במרכז, וחוברת לעמותת 'המרכז לחיילים בודדים' ע"ש מייקל לוין עם מיזם 'לבבות אסתר'

לבבות אסתר של רולדין. רונן מנגן,
לבבות אסתר של רולדין/רונן מנגן

זו השנה השישית בה יוצאת רשת הקונדיטוריות רולדין במיזם 'לבבות אסתר', שמקבל הפעם משמעות אקטואלית ונוגעת ללב במיוחד: נשים מעוררות השראה ופורצות דרך, שלמרות המחסור במעטפת רגשית ופיזית בחייהן הצליחו לפרוץ גבולות ולהתגייס לתפקיד משמעותי.

מיזם לבבות אסתר הוא מיזם בעל בחשיבות עליונה עבור רשת 'רולדין', מתוך כוונה להעצים נשים ונערות בישראל. המיזם מתבסס על סיפור חייהן הלא פשוט של חיילות בודדות, עמוס באתגרים ומכשולים שיכלו להסיט אותן בקלות מהדרך. היכן שהיה לכאורה קל לוותר, הן המשיכו חרף הדרך הקושי, במטרה לתרום למדינה ולהעביר שירות צבאי משמעותי.

בהקשר זה, החיבור לסיפור חג הפורים עוצמתי במיוחד: בדיוק כמו מלכת אסתר הגיבורה המקראית שלנו, שקראה תיגר על המציאות והפכה לאישה מעוררת השראה, כך גם החיילות הבודדות מצליחות להוכיח כי עם מעט רצון ותעוזה, הכל אפשרי עבור כל אחת ואחת.

מיזם לבבות אסתר הוא מיזם בעל בחשיבות עליונה עבור רשת 'רולדין', מתוך כוונה להעצים נשים ונערות בישראל.

הרשת בחרה לשים בקדמת החג את אסתר המלכה, אשר בפעולותיה האמיצות קראה תיגר על המציאות כפי שהייתה והובילה עם דודה את הצלת העם היהודי בעת קשה ומסוכנת. אסתר המלכה היא ההוכחה שכל אחת יכולה להגיע רחוק, לקרוא תיגר ולא לקבל מציאות שלילית כמציאות חיים. הבחירה בעמותת חיילים בודדים, ושימת הדגש על חיילות בודדות, מגיע בהמשכיות לפעילות הרשת מאז השביעי באוקטובר למען כוחות הביטחון וההצלה בישראל.

לבבות אסתר של רולדין לפורים. רונן מנגן,
מייצרים תחושה של בית, רולדין למען חיילות בודדות עם המיזם לפורים "לבבות אסתר"/רונן מנגן

מייצרים תחושה של בית

המרכז לחיילים בודדים עש מייקל לוין הוקם ב- 2016 במטרה לסייע לחיילים בודדים עולים וישראלים ועיקרו טיפול בחיילים בודדים ללא עורף משפחתי, יוצאי החברה החרדית ונוער בסיכון. מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, העמותה שוקדת לייצר תחושה של בית החל מדיור דרך ביגוד תרמי והלבשה תחתונה והיגיינה ועד מנות חמות טריות ומוצרי מזון שהם לוקחים איתם לחזית. בנוסף, העמותה מספקת תמיכה מיידית ומתמשכת באמצעות טיפולים לבריאות הנפש ומספקת מענה להתמודדות עם ההוצאות השוטפות והלחץ הכלכלי בשל הלחימה.

נועה בכר אהרוני מנכ"לית 'רולדין': "הבחירה של הרשת לתרום השנה למען חיילות בודדות הינה טבעית ומתבקשת לנוכח התקופה המורכבת בה אנו נמצאים, ונועדה להעצמה נשית של חיילות צה"ל הנמצאות ללא מעטפת בזמן השירות ולאחריו. זוהי זכות עבורנו ליצור את מיזם לבבות אסתר בפעם השישית ברציפות ולחבור לעמותה.

התרומה תסייע במתן מעטפת תמיכה הכוללת סיוע במזון, פתרונות מגורים, ליווי נפשי ,טיולים ועוד.
את שיתוף הפעולה עם העמותה מנהלת דפנה גיא-שטגמן מחברת התוכן אג'נדות, חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, בניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה ומינופן שיווקית.

כחלק מהמיזם יוצעו למכירה מארז עוגיית "לבבות אסתר", כשעבור כל מכירה של מארז תתרום 'רולדין' 10 ש"ח לעמותה. ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת, החל מ- 10.3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully