וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל מימון מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת הסטארט אפ הישראלית זוטא קור

11.3.2024 / 13:29

שימש כסמנכ"ל הכספים של נוקיה סימנס נטוורקס (NSN) ישראל, מנהל הכספים של אזור ישראל, המזרח הקרוב וכן של אירופה בחברת הספנות צים, ראש מינהל הכספים בעיריית הוד השרון ועוד

איל מימון. יחצ,
איל מימון/יחצ

חברת הסטארט-אפ הישראלית זוטא קור(ZutaCore) , המפתחת פתרון מהפכני לקירור נוזלי שאינו מוליך חשמל עבור שרתים ומרכזי נתונים (Data Centers) וכך להפחית משמעותית את צריכת החשמל ולצמצם את פליטת גזי החממה, הכריזה על מינויו של איל מימון לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO).

איל מימון מביא עימו ניסיון ארוך ומגוון כסמנכ"ל כספים במגזרי פעילות שונים, בכלל זה שימש כסמנכ"ל הכספים של נוקיה סימנס נטוורקס (NSN) ישראל, מנהל הכספים של אזור ישראל, המזרח הקרוב וכן של אירופה בחברת הספנות צים, ראש מינהל הכספים בעיריית הוד השרון ועוד. כמו כן שימש סמנכ"ל כספים של מספר חברות סטארט אפ ישראליות.

ארז פרייבך, מייסד שותף ומנכ"ל זוטא קור, בירך על הצטרפותו של איל לחברה ואמר כי "איל מצטרף לזוטא קור בנקודת זמן משמעותית של תנופה עסקית והתרחבות גלובלית הנובעת מהביקוש הגדל לפתרונות הקירור הייחודיים שלנו לחוות שרתים. אני סמוך ובטוח כי איל הוא אדם המתאים ביותר להוביל את הפעילות הפיננסית של זוטא קור ולתרום מניסיונו להמשך הצמיחה של זוטא קור בשנה הקרובה."

מימון הוא בוגר כלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת ת"א ובעל רישיון רואה חשבון.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully