וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל הראל מונה לסמנכ"ל לקוחות בחברת קרמר דוידוביץ'

11.3.2024 / 15:58

בתפקידו יהיה אחראי על הניהול המקצועי של לקוחות החברה והצוות, זאת לצד הרחבת השירותים הקיימים והטמעת תהליכים חדשניים בחברה

דניאל הראל. קרמר דוידוביץ,
דניאל הראל/קרמר דוידוביץ

חברת קרמר דוידוביץ' העוסקת בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, ניהול משברים ויחסי ציבור, הודיעה היום על מינויו של דניאל הראל לסמנכ"ל הלקוחות בחברה. בתפקידו יהיה אחראי על הניהול המקצועי של לקוחות החברה והצוות, זאת לצד הרחבת השירותים הקיימים והטמעת תהליכים חדשניים בחברה.

קרמר דוידוביץ' בבעלות יפתח קרמר ואלי דוידוביץ' עוסקת מאז הקמתה לפני שני עשורים בייעוץ אסטרטגי, תקשורתי, ניהול משברים ויחסי ציבור. עם לקוחות החברה נמנים גופים מהמובילים במשק מהמגזר העסקי, הציבורי והחברתי. החברה מתמחה, בין היתר, בשוק האנרגיה והתשתיות, התעשיה, הפיננסים, אגרוטק, חינוך, נושאי רגולציה ומגזר שלישי.

יפתח קרמר ואלי דוידוביץ': "דניאל מביא איתו ניסיון רב בתחומי התקשורת והאסטרטגיה והוכיח את עצמו כאיש מקצוע מעולה בעל כתפיים רחבות. אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה שמשליכה על אופי העבודה והכישורים הנדרשים מצד כל אחד מאיתנו, ומאפשרת להגדיל את הערך שאנחנו מייצרים ללקוחותינו. זאת תקופה שמייצרת הזדמנויות רבות ואנו מאמינים כי דניאל יחד עם הצוות יובילו את החברה לעולם התקשורת העתידי המשלב ידע, ניסיון, ושילוב של כלים חדשניים וטכנולוגיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully