וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ הישראלי Oasis Security ממנה שני סמנכ"לים חדשים

11.3.2024 / 16:10

עידו גפן יגיע מ-Orca Security ואמיר שקד מ-Human Security. המינויים החדשים מתקיימים במסגרת תהליך הצמיחה המהירה של החברה הכולל את התרחבות הצוות הבכיר לצד גיוס עובדים נוספים

עידו גפן. בן יצחקי,
עידו גפן/בן יצחקי

הסטארט-אפ הישראלי אואזיס (Oasis Security), שפיתח פלטפורמת הגנת סייבר למיפוי, ניהול ואבטחת Non-human identities (זהויות לא אנושיות) בארגונים, מודיע היום על מינויו של אמיר שקד לסמנכ"ל מחקר ופיתוח ושל עידו גפן לסמנכ"ל מוצר ו-Customer Success.

עידו גפן, VP Product & Customer Success, מגיע לאואזיס לאחר ששימש כ-VP of Product ב-Orca Security, המפתחת פתרון לאבטחת הענן. גפן היה אחראי לשורת הצלחות של החברה, ביניהן בחירת אורקה לשותפת אבטחה עולמית של AWS. לפני כן, היה מהצוות המייסד של חברת CyberMDX, שנמכרה ב-2022 ל-Forescout, והתמחתה באבטחת סייבר לארגוני בריאות. גפן היה סמנכ"ל המוצר של החברה ולאחר מכן הוביל את תחום ה-Customer Success & Support. לגפן ניסיון של למעלה משני עשורים בתחום הסייבר, בין היתר במסגרת שירותו במשרד ראש הממשלה במהלכו זכה בפרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני מבצעי.

אמיר שקד, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, מצטרף לחברה עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום הסייבר כשיבנה ויוביל את מחלקת המחקר ופיתוח של אואזיס, שמתרחבת באופן משמעותי בימים אלו. בתפקידו האחרון שימש שקד כ-SVP Engineering ב-Human Security, לאחר שהתמזגה עם PerimeterX הישראלית. שקד הקים את מחלקת המחקר והפיתוח של PerimeterX, שהמוצר שלה נחשב למוביל ביותר בעולם בתחום ה-Bot Mitigation. במסגרת תפקידו, הוביל את בניית פלטפורמת הגנת הסייבר המודרנית של החברה, איחוד קבוצות המחקר והפיתוח של שתי החברות, איחוד תשתיות מוצרי החברות השונות ועוד. לפני כן, במסגרת מסלול אר"מ, אמיר שירת במצטבר 15 שנים ביחידת 8200 ובמשרד ראש הממשלה.

אמיר שקד. חן מזרחי,
אמיר שקד/חן מזרחי

אואזיס הוקמה ב-2022 על ידי דני בריקמן, מנכ"ל החברה ועמית צימרמן, ה-CPO ונחשפה לאחרונה עם גיוס בשווי 40 מיליון דולר . הפלטפורמה של אואזיס פותרת את בעיית ניהול ואבטחת ה-Non-human identities, באמצעות מיפוי כלל הזהויות ברשת הארגונית, סיווג הרשאות הגישה של הזהויות, זיהוי חולשות ופערי אבטחה פוטנציאליים ויצירת תעדוף לטיפול בזהויות חשודות ובזהויות היוצרות פערי אבטחה על בסיס מודל הערכת סיכונים ייחודי. הפלטפורמה מקצרת באופן משמעותי את הזמן בין זיהוי החולשות ופערי האבטחה ופתירתם, מצמצמת את מרחב הסיכון לפריצות, פועלת באופן אוטומטי ופשוטה להטמעה על גבי כל תשתית. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים בישראל ובמספר מוקדים בארה"ב, וממשיכה לצמוח בקצב מהיר עם גידול משמעותי בלקוחות ובהכנסות, לצד הגדלת הצוות.

עמית צימרמן, מייסד-שותף ו-CPO באואזיס: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של אמיר שקד ועידו גפן לצוות המנצח של אואזיס, מהלך זה יתמוך בתהליך צמיחת החברה המהיר לצד ביסוס המחלקות שהשניים יובילו. יחד עם הצוות הקיים, גפן ושקד יפעלו להמשך פיתוח ועיצוב הפלטפורמה של אואזיס, על מנת להמשיך להקנות ללקוחותינו ערך מהותי. הניסיון המשותף והרקע המגוון ממנו השניים מגיעים יעניק לחברה ערך ייחודי שימשיך לבדל אותה בשוק הזהויות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully