וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Henley & Partners, הפירמה הגדולה בעולם לניהול תכניות תושבות ואזרחות, הקימה נציגות בישראל

11.3.2024 / 6:46

החברה פועלת ב-44 מדינות ברחבי העולם בהן היא מובילה תכניות לקבלת תושבות או אזרחות במדינות כמו ארה"ב, בריטניה, שוויץ ולוקסמבורג. ישראל היא המדינה ה-45 שבה החברה נכנסת לפעילות. Henley & Partners יוזמת תכניות השקעה גלובליות למטרות תושבות ואזרחות

מימין לשמאל -  דניאל שמילין, יועץ בהנלי & פרטנרס, דן מרקוני, מנהל הנציג~ית של החברה, דניאל קנופוב ואחמד דג'אני יועצים בחברה. רמי זרנגר,
מימין לשמאל - דניאל שמילין, יועץ בהנלי & פרטנרס, דן מרקוני, מנהל הנציג~ית של החברה, דניאל קנופוב ואחמד דג'אני יועצים בחברה/רמי זרנגר

Henley & Partners, החברה הגדולה בעולם בהובלת תכניות השקעה של בעלי ממון למטרות תושבות ואזרחות, מודיעה היום על כניסתה לישראל. החברה הקימה נציגות מקומית ושכרה משרדים בשדרות רוטשילד בתל אביב. ישראל היא המדינה ה-45 שהחברה מקימה בה פעילות אסטרטגית והיא מצטרפת לעשייה ענפה בשורה של מדינות מערביות כמו ארה"ב, בריטניה, שוויץ, ולוקסמבורג.

בשנים האחרונות, בין היתר, בעקבות הפיכתו של העולם לכפר גלובלי קטן, המאפשר לעסקים להרחיב את פעילותם בקלות רבה יותר, יחד עם סכסוכים גיאופוליטיים הולכים וגוברים ומשבר האקלים, אנחנו עדים ליותר ויותר אנשים בעלי המעמד הגבוה, שדואגים לעצמם לתוכנית חלופית. כלומר, לפתרונות מגורים ואזרחות במדינות זרות, שיאפשרו להם במידת הצורך להעביר את חייהם למדינה אחרת.

גלובליזציה, שינויים טכנולוגיים תכופים ומתחים גיאופוליטיים שהפכו תדירים, הביאו יותר בעלי הון לפזר סיכונים לא רק בהשקעות שלהם, אלא גם במקום המגורים. זה בא לידי ביטוי ברכישת נכסי מגורים ובהוצאת אזרחות במספר מדינות שונות. זאת על מנת להקטין את החשיפה שלהם לתנודתיות ולסיכונים השונים כמו שיעורי פשיעה הולכים וגדלים, תפקוד ממשלתי לקוי או חוסר יציבות פוליטית במדינה אחת.

"המציאות מאלצת רבים להכין תכנית מגירה"

Henley & Partners, נוסדה ב-1997 ופיתחה מאז תוכניות המקנות אזרחות או תושבות תלויות השקעה. התכניות פועלות בעשרות מדינות ברחבי העולם בניהן ארה"ב, בריטניה, שוויץ ועוד. פעילותה של החברה במהלך השנים, ביותר מ-100 מדינות, סייעה לרבות מהן לקדם חקיקה המעניקה תושבות או אזרחות למשקיעים. Henley & Partners, מעניקה גם ייעוץ אסטרטגי, בכל הנוגע לפיתוח כלכלי ויישום של תוכניות ויזות זהב באזורים רבים בעולם.

אותן תכניות הן חלק משיטה שבה החברה פועלת כבר מספר עשורים, במסגרתן היא מסייעת לבעלי הון ומשפחותיהם לבנות תוכנית חלופית למגורים, אזרחות והשקעות במדינות זרות. כיום, החברה מציעה מעטפת של פתרונות משלימים לביצוע הרילוקיישן, החל: מסוגיות משפטיות, נדל"ניות, בנקאיות, ואף קליטה של ילדים בבתי ספר.

דן מרקוני, מנהל הנציגות הישראלית של Henley & Partners: "אנחנו נמצאים כיום במציאות כלכלית וביטחונית מורכבת מאוד בישראל ובכל העולם, שמעלה את הצורך אצל רבים להכין תכנית מגירה, למקרים שבהם בעלי חברות ועסקים גלובליים יצטרכו לעבור למדינה אחרת, כדי להמשיך ולנהל את עסקיהם. ראינו את זה קורה במלחמת אוקראינה רוסיה וכן במלחמת עזה. התוכניות שבנינו בהצלחה במהלך יותר מ-25 השנים האחרונות, איפשרו לעשרות אלפי אנשים בכל העולם לבצע רילוקיישן למדינה אחרת, ולחיות בכבוד וברווחה כלכלית".

ישראל - בין 10 המדינות המובילות בעולם בהגירה חיובית של מיליונרים

בעשורים האחרונים, מדינות רבות אשר שמו לעצמן למטרה למשוך את אותם משקיעים אליהם ובעלי הון כדי להאיץ את הפיתוח הכלכלי. בין המדינות הללו ניתן למצוא את: יוון, פורטוגל, איטליה וספרד, שהשיקו תוכניות ויזת זהב, שהעניקו להם ולמשפחתם תושבות ו/או אזרחות בתמורה להשקעה של מאות אלפי יורו במדינה. מאז 2008, אותן תוכניות תושבות הניבו למדינות אירופה השונות ערך כלכלי של כ-25 מיליארד דולר, לפי הנציבות האירופית.

אותן תוכניות והטבות מס שונות, מעודדות בעלי הון רבים להעביר את חייהם ואת נכסיהם למדינות אחרות. לפי דו"ח Private Wealth Migration, שפרסמה החברה ביוני האחרון, לא פחות מ-3,200 מיליונרים צפויים לעזוב את בריטניה ב-2023. בריטניה מדורגת במקום השני בקצב עזיבת המיליונרים לאחר הודו. באותה תקופה עזבו את המדינה כ-6,500 מיליונרים, לעומת 7,500 בשנה הקודמת. במקום השלישי רוסיה, שמתמודדת עם עזיבה של 3,000 מיליונרים, נתונים משופרים לעומת 2022, בה החלה מלחמתה עם אוקראינה, אז כ-8,500 מיליונרים עזבו את המדינה. אחריהן ברזיל עם עזיבה של 1,200 בשנה החולפת והונג קונג עם 1,000.

אוסטרליה צפויה למשוך הכי הרבה מיליונרים בתקופה עם כ-5,200 בעלי הון חדשים שיהגרו השנה למדינה, אחריה איחוד האמירויות שצפויה ליהנות מהגירה 4,500 של מיליונרים חדשים השנה. סינגפור מדורגת במקום ה-3 עם 3,200, ואחריה ארה"ב עם 2,100 מיליונרים.

לפי דו"ח נוסף של החברה, ב-2022 ישראל התברגה ברשימת 10 המדינות המובילות בעולם בהגירה של מיליונרים, עם 1,100 בעלי הון שהיגרו אליה. כיום, ישנם 28,420 עשירים בעלי הון של למעלה מ-100 מיליון דולר, זינוק של פי 2 ב-20 השנים האחרונות. אותה קבוצת עשירים צמחה ב-12% בהשוואה לתקופה זו בשנה שעברה, על פי דו"ח שפרסמה Henley & Partners בשיתוף חברת מחקר העושר העולמית New World Wealth. העיר ניו יורק, לוס אנג'לס ואזור המפרץ בארה"ב, הם האזורים בהם חיים הכי הרבה מיליונרים עם הון של מעל 100 מיליון דולר. בין אוקטובר 2022 לאוקטובר 2023, לוס אנג'לס חוותה זינוק של 28.2% במספרם, אזור המפרץ רשם גידול של 11.1% וניו יורק של 5.2%.

  • עוד באותו נושא:
  • סוכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully