וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד ויראלי בטיקטוק הקפיץ את מחירה של שקית פשוטה פי מאתיים

11.3.2024 / 16:57

הרשת האמריקנית טריידר ג'ו מוכרת שקיות רב פעמיות ב-3 דולר, טרנד טיקטוק הפך אותן למבוקשות והן מוצעות באתרי הסחר במחיר של עד פי 200 ממחירן המקורי

נוסעת תיעדה את הנוסע לידה פולש למרחב הפרטי שלה בטיסה/צילום: טיקטוק

היא קטנה וחמודה ונועדה לסייע לרוכשים לקחת הביתה את מה שקנו. אלא שטרנד טיקטוק ויראלי הפך את שקית הקניות הרב פעמית של רשת טריידר ג'ו למוצר נחשק שנעלם במהירות מהמדפים, ורוכשים שקנו את השקית מציעים אותה באתרי סחר ברשת במחיר של עד פי 200 מהסכום ששולם עבורה במקור.

השקיות הרב פעמיות הן גרסה מוקטנת של שקית הקניות הרב פעמית של הרשת, והן מגיעות בצבעים כחול, אדום, ירוק וצהוב ונמכרות בסניפי הרשת האמריקנית תמורת 2.99 דולר בלבד, פחות מ-11 שקלים. מאז הושקו השקיות הן זוכות לפופולריות גדולה. סרטוני טיקטוק מעלים את השקיות על נס, ויש לסרטונים אלה עשרות מיליוני צפיות, לאחר שאנשים החלו לתעד את עצמם מחפשים את השקית בין החנויות, עד לרגע המיוחל של השגת הגביע הקדוש.

רוכשים זריזים מציעים אותן כעת באתרים כמו איביי תמורת מאות דולרים לשקית. לפי דיווחים בחלק מהסניפים הגבילו את כמות השקית שניתנות לרכישה על ידי כל לקוח, ובחלק מהסניפים הן נעלמות מהמדפים תוך זמן קצר מהרגע שהונחו עליהם.

אחד מעובדי החנות באיווה אמר לרשת CNN כי השקיות היו זמינות רק שבוע לפני שהן אזלו, והמשלוח הבא לא צפוי לפני ספטמבר. עובד אחר באתר בניו ג'רזי אמר כי שיגעון הלקוחות החל לפני כשבועיים, וכי בחלק מהחנויות נרשמו תורים עוד בטרם פתיחת החנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שקית קניות טריידר ג'ו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שקית קניות טריידר ג'ו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תדאוס יאן, בן 23 מלוס אנג'לס, סיפר לניו יורק טיימס כי ביקש בשבע חנויות לפני שמצא חנות שבה עדיין ניתן היה לקנות את השקית הרב פעמית. עובד בחנות השמינית שהתקשר אליה אמר לו שנשארו לה כמה תיקים, אבל הם נחטפים במהירות מהמדפים.

"היו כל כך הרבה אנשים סביב התצוגה, והם תפסו את התיקים כל כך מהר", סיפר על המראה שנגלה לעיניו בחנות. "לקחתי את כל מה שיכולתי להשיג" - ארבע שקיות עבורו ואחת עבור חבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully