וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר בנימין מונתה לסמנכ"לית ב-Experis Israel

11.3.2024 / 17:28

המינוי מגיע אחרי 6 שנים של בנימין בחברה, מתוכם כשלוש שנים בהן הובילה את חטיבת מיקור החוץ של החברה להישגים מרשימים ושוברי שיאים. תחת ניהולה, הרחיבה החברה את פעילות מיקור החוץ שלה אצל הלקוחות האסטרטגיים והרחיבה את סלי הפתרונות המיידים וארוכי הטווח בתחום IT

זוהר בנימין. חיים טרגן,
זוהר בנימין/חיים טרגן

זוהר בנימין, מנהלת חטיבת הלקוחות האסטרטגיים ומיקור החוץ של Experis Israel, מונתה לסמנכ"לית החברה.

המינוי מגיע אחרי 6 שנים של בנימין בחברה, מתוכם כשלוש שנים בהן הובילה את חטיבת מיקור החוץ של החברה להישגים מרשימים ושוברי שיאים. תחת ניהולה, הרחיבה החברה את פעילות מיקור החוץ שלה אצל הלקוחות האסטרטגיים והרחיבה את סלי הפתרונות המיידים וארוכי הטווח בתחום ה-IT, הפרויקטלים והקבועים, הניתנים כיום לכלל לקוחות החברה. במסגרת תפקידה החדש תקבל בנימין תהיה אמונה על כלל הגיוסים של החברה תחת מרכז Core חדש (Center of Recruitment Excellence) שהיא תקים ותנהל. לזוהר בנימין תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה.

דרור ליטבק, מנכ"ל Experis ישראל: "קידומה של זוהר לתפקיד סמנכ"לית החברה הינו חלק מאסטרטגייה להצמיח דור חדש של מנהלים מוכשרים מתוך הארגון. האופן בו זוהר הצטיינה בכל תפקידיה עד כה אפשרה לנו, בתחומים בהם עסקה, להמשיך ולצמוח גם בתקופות מורכבות במשק. אני בטוח שבתפקידה החדש היא תסייע לנו להשיג את כל המטרות שהצבנו לעצמנו ב-2024 ואף מעבר לכך"

חברת Experis ישראל (חלק מ-ManpowerGroup ישראל), העוסקת בהכשרה, גיוס, השמה ושירותים מנוהלים בהייטק, הינה אחת המעסיקות הגדולות במשק בתחום ה-IT. יש לציין כי Experis הינה חברה טכנולוגית גלובלית הפועלת ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם עם בסיס לקוחות המכסה 80% מחברות Fortune 500 כאשר בין לקוחותיה חברות הייטק, סטארטאפים, חברות וטכנולוגיה, בריאות, פיננסים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully