וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: ארוחה חמה בקופסה, בננה בשקית ושוקו בתחפושת

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 9:29

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות וטעמנו מנות חמות קלות להכנה ביתית, פררו בקוביות, בירה לכבוד צה"ל, בננה בשקית ושוקו בתחפושת

מאדאם פרז עוף בקארי אדום. אסף קרלה,
סדרת התבשילים "מאדאם פרז" מבית זוגלובק להכנה קלה של ארחה זוגית בבית/אסף קרלה

חדשות בקופסה

זוגלובק מציגה חדשנות קולינרית מוגנת פטנט, ומבטיחה לשנות את כללי הכנת הארוחה הביתית בישראל: MADAM PEREZ היא סדרת תבשילים ביתיים להכנה קלה של ארוחה זוגית במגוון רחב של טעמים שיתאימו לכל אחד מבני המשפחה.

סדרת התבשילים "מאדאם פרז" כוללת שבעה תבשילים ביתיים, בקונספט של ארוחה לשניים. כל שנדרש הוא הכנת התוספת בבית - בישול פסטה, אורז, נודלס או קוסקוס מהיר הכנה, וחימום מהיר במיקרוגל של התבשיל הבשרי. פתרון לארוחה מהירה וטעימה בבית. התבשילים מצוננים, מבוססים על מתכונים ביתיים וללא חומרים משמרים.

הסדרה כוללת: מרק לקוסקוס עם עוף, רוטב בולונז, קציצות ברוטב עגבניות, צ'ילי קון קרנה, עוף בקארי אדום, עוף סצ'ואן וקארי מסמאן בקר.

התבשילים הם פרי פיתוח ארוך של חטיבת החדשנות של זוגלובק, מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט ומביאים בשורה קולינרית ללקוח הישראלי.

המחיר המומלץ לצרכן של מוצרי הסדרה: 35 שקל. להשיג את סדרת מאדאם פרז ברשתות השיווק, לצד סדרת הדיינר של זוגלובק.

סדרת מאדאם פרז. אסף קרלה,
סדרת התבשילים "מאדאם פרז" מבית זוגלובק להכנה קלה של ארחה זוגית ביתית, המחיר: 35 שקל/אסף קרלה

קריספי ולא כשר

ברגר קינג ישראל פיתחה 2 מנות חדשות במיוחד לטעם הישראלי: טורטייה קריספי עם שניצל קראנצ'י במיוחד ומנה במהדורה מוגבלת, שתהיה זמינה לחודשיים בלבד - צ'יזי וופר עם אצבעות מוצרלה נמסות.

ה-King wraps, סדרת הטורטיות הפופולארית שלה, מתרחבת עם מנת טורטייה קריספי, שתהיה זמינה בכל סניפי הרשת, שמגיעה עם שניצל עוף קריספי במיוחד, עגבנייה, חסה ומיונז בתוך טורטייה מקמח חיטה (31 ₪ למנה בודדת, מחיר ארוחה עם תוספת ושתיה לבחירה: 46 ₪).

ואוהבי המנות המושחתות ישמחו לטעום את ה-Cheesy Whopper, מנה חדשה נוספת, שתהיה זמינה עד סוף חודש אפריל בלבד. הכריך העסיסי של הצ'יזי וופר מגיע עם קציצת הוופר הקלאסית של הרשת, שעשויה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, מעליה עגבנייה, בצל, חסה, רוטב ברביקיו, מיונז, מלפפון חמוץ ו-3 יחידות קראנצ'י סטיקס של מוצרלה נמסה (42 ₪ לכריך, מחיר ארוחה עם תוספת ושתיה לבחירה: 58 ₪). המנה אינה כשרה ותהיה זמינה לחודשיים ב-3 סניפים בלבד: שדרות רוקח ת"א, כיכר רבין ובהוד השרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ברגר קינג_ארוחת טורטייה קריספי. ברגר קינג יחצ,
ברגר קינג, ארוחת טורטייה קריספי חדשה מצטרפת לתפריט/ברגר קינג יחצ
ברגר קינג_ארוחת cheesy whopper. ברגר קינג יחצ,
ברגר קינג, ארוחת cheesy whopper, מנה שאינה כשרה במהדורה מוגבלת לחודשיים בלבד/ברגר קינג יחצ

עניין של קליק

"קליק" ו-Sweetweet בשיתוף פעולה מתוק במיוחד: סוויטבוקס שלם שכולו חגיגה של מותג השוקולד האהוב! הסוויטבוקס ייצא במהדורה מיוחדת הכוללת משחקים, גרביים מעוצבות והפתעות נוספות

שני המותגים מתחברים בשיתוף פעולה חגיגי למהדורה מיוחדת - קופסה מעוצבת שחוגגת את כל המוצרים האהובים של המותג - קליק כריות, קליק קורנפלקס, קליק כדורים, קליק ביסקוויט וקליק חום לבן, לצד חדשנויות כמו קליק טריו וקליק טו גו, מרצ'נדייז ייחודי (כולל גרביים מעוצבות!) והפתעות נוספות.

הסוויטבוקס של 'קליק' ו-Sweetweet מוצע כמהדורה מיוחדת וזמין לרכישה במשלוח מהיר לכל רחבי הארץ.

המחיר: 95 שקל, להשיג בחנות האונליין של Sweetweet או באפליקציית המשלוחים WOLT .

קופסת סוויטבוקס קליק, סוויטוויט. סטודיו Sweetweet,
"קליק" ו-Sweetweet בשיתוף פעולה מתוק במיוחד, המחיר: 95 שקל/סטודיו Sweetweet

תענוג בטבלה

פררו נכנסת לראשונה לקטגוריית הפרימיום של טבלאות השוקולד. טבלאות השוקולד האיכותיות של פררו רושה תהיה זמינה מעתה בגרסת טבלת שוקולד, בשלושה טעמים לבחירה: שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז ושוקולד לבן ואגוזי לוז. כל אחת מטבלאות השוקולד עשויה רכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה - במשקל 90 גרם האחת.

צוות של 50 אנשים עבד על פיתוחם של יותר מ-300 סוגי מתכונים במשך למעלה משלוש שנים, לפני שנמצא האיזון הנכסף של טעם ומרקם ליצירת דרך חדשה לחוות את פררו רושה. טבלאות שוקולד הפרימיום של פררו רושה משקפות בצורה מדויקת את האיכות שאוהבי פררו רושה מעריכים.

כל קובייה של הטבלאות החדשות עוצבה במיומנות, בכדי לקחת את הצרכנים למסע שוקולד טעים ביותר. הכיפה העדינה שבראש הקובייה מזכירה את הצורה הייחודית של פררו רושה ומזמינה לגלות את השכבות השונות שבתוכה: בסיס שוקולד מעודן, במילוי קרמי, מכוסה בשכבה עליונה של שוקולד בשילוב עם חתיכות פריכות של אגוזי לוז.

להשיג בכל רשתות השיווק.

פררו רושה - שוקולד חלב ואגוזי לוז. פררו,
פררו רושה - שוקולד חלב ואגוזי לוז/פררו

מהאריזה למכונה

חברת קפה לנדוור מציגה את תערובת "אלנבי" בעלת קלייה ארוכה, גוף מלא וטעם מאוזן וקטיפתי. התערובת הייחודית תימכר ברשתות השיווק במארזי 200 גרם המותאמים למכונות הקפה הביתיות תחת הקונספט: מהאריזה- למכונה, ללא צורך באחסון נוסף של הפולים.

קפה לנדוור הינה חברת קפה וותיקה אשר פועלת מאז שנת 1919. שם התערובת החדשה, "אלנבי" נבחר מתוך רצון לתת כבוד למקום שממנו התחיל הסיפור של קפה לנדוור בישראל, רחוב אלנבי בת"א בו היה ממוקם בית הקלייה המקורי של קפה לנדוור והראשון במדינת ישראל. בשנות ה-60 עבר בית הקלייה מאלנבי בתל אביב לחולון, שם הוא ממוקם ופועל עד היום.

אלנבי מארז פולים 200 גרם | מחיר מומלץ לצרכן: 20 שקל. להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר קפה לנדוור

קפה לנדוור_שק פולים 200 גר מותאם למכונות ביתיות. יח"צ,
קפה לנדוור_שק פולים 200 גר מותאם למכונות ביתיות/יח"צ

שוקו בתחפושת

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה במהדורה מוגבלת את השוקו המוכר עם עיצוב חגיגי וצבעוני לכבוד חג הפורים שקרב ובא.

המהדורה המיוחדת כוללת תווית צבעונית וחגיגית בעיצובו של שגיא יהוד סטודיו BRAND LAND כשבבסיס הרעיון הפיכת הלוגו האייקוני של המותג לפרצופים הומוריסטיים באווירת החג.

כ-58% מבתי האב נוהגים לשלוח לפחות משלוח מנות אחד בפורים. השוקו של יטבתה ישדרג כל משלוח מנות ויהווה פתרון מושלם למשלוח מנות איכותי ומרענן עם השוקו האהוב – הצרכנים מחפשים פתרונות יצירתיים וייחודיים לגיוון במשלוחי המנות ושוקו פורים של יטבתה הוא פתרון מעולה לכך.

שוקו בתחפושת, יטבתה מפתיעה עם אריזה חדשה לשוקו לכבוד פורים. סטודיו שטראוס,
שוקו בתחפושת, יטבתה מפתיעה עם אריזה חדשה לשוקו לכבוד פורים/סטודיו שטראוס

בננה בשקית

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, יטבתה משיקה בשנית מהדורה מיוחדת של משקה הבננה האהוב בשקיות אישיות

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת. כיום ניתן להשיג את טעם הבננה האהוב בפורמט ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל.

עכשיו משקה הבננה האהוב והמוכר יגיע גם במארז שמאפשר פינוק לכל המשפחה.

משקה בננה בשקית. סטודיו שטראוס,
משקה בננה בשקית של יטבתה/סטודיו שטראוס

מיני קפה

נסקפה טייסטרס צ'ויס שמחה להשיק מוצר חדש בקטגוריה: נסקפה טייסטרס צ'ויס במשקל 50 גרם, קטן יותר, זמין בכל רגע ומעניק לכם את ההזדמנות לקחת רגע איכותי לעצמכם בבית, בחוץ ובכל מקום שתבחרו.

מתאים מאוד גם למשלוחי מנות בחג פורים. נסקפה טייסטרס צ'ויס 50 גרם, ליהנות מחוויית הקפה האהוב עליכם, בבית ומחוצה לו. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

טסטר צ'ויס מוקטן לדרך ולמשלוחי מנות. יח"צ,
טסטר צ'ויס מוקטן לדרך ולמשלוחי מנות/יח"צ

חיות רעות

מבשלת בירבזאר יוצאת במיזם בירות צבאיות למען חיילי צה"ל אשר מטרתו להרים לחיילנו ששומרים ונלחמים בכדי שנוכל לישון בשקט, ובמקביל לגייס תרומות לאגודה למען החייל.

מבצע "חיות רעות" יצא לדרך בסדרה של 13 בירות, כל אחת מוקדשת לאחת מחיילות וחטיבות צה"ל הלוחמות. לכל בירה שם מיוחד שקשור ליחידה, וטקסט מקורי ומרגש על התווית. השמות והטקסטים נקבעו ונכתבו על ידי מילואימניקים מכל יחידה.

שמות הבירות: שרוולים למטה (גולני), מגע (שריון), שייפתח עליי (צנחנים), 2-3 שגר (חיל אוויר), יחידת סגולה (גבעתי), אח"י בירה (חיל הים), סעפ"ש (נח"ל), המוהנדס (הנדסה), זיג (כפיר), אלפ"ה (מג"ב), עיניים בחושך (חיל הגנת הגבולות), מטרת סוללה (תותחנים), זינזאנה (משטרה).
בנוסף, ישנו מארז בירות "אמץ חייל בודד" אשר מטרתו לשלוח לחיילים בודדים מארז כשיחזרו מהלחימה, בשיתוף עם המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין

במסגרת המיזם יתרמו 10 ₪ מכל מכירה של מארז לאגודה למען החייל. את הבירות השונות מסדרת "חיות רעות" ניתן להזמין באתר המבשלה.

מיזם הבירות הצבאיות של מבשלת בירבזאר
מבצע "חיות רעות!". יח"צ,
מיזם הבירות הצבאיות של מבשלת בירבזאר מבצע "חיות רעות!"/יח"צ

ארק של שף

יקבי כרמל משיקים לכבוד חג הפורים מארז ארק מיוחד שנוצר בשיתוף פעולה עם השף עומר מילר, אחד השפים המובילים והיצירתיים בישראל. המארז כולל בקבוק ארק כרמל ומתכון חדשני למנת סלמון מיוחדת, המשתלב קולינרית עם טעמו של הארק.המארז כולל: בקבוק ארק (700 מ"ל), 2 כוסות צ'ייסר

השף עומר מילר: "שיתוף הפעולה עם ארק כרמל היה עבורי מסע קולינרי חדשני ומהנה, בו גילינו עולם חדש של טעמים. יחד יצרנו מתכון חגיגי ומיוחד שיגרום לכם לחייך קצת גם בימים קשים אלה, ולהיזכר ברגעים נעימים של ביחד".

ארק כרמל יוצר על בסיס מתכון מסורתי העובר מדור לדור, מכיל כוהל מלס בתוספת תמצית אניס טבעית, מופק מרכיבים טבעיים ומזוקק בקפידה על פי ידע, מסורת וניסיון רב שנים שנצבר ביקבי כרמל מאז ועד היום. המלצת הגשה: עם מים וקרח או בתוספת מיצים טריים, לצד מנת סלמון

מחיר מומלץ לצרכן של "ארק כרמל": 60 שקל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

מארז ארק - יקבי כרמל ועומר מילר. אייל קרן,
מארז ארק - יקבי כרמל ועומר מילר/אייל קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully