וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות הקוויאר: לה פררי חושפת את החידוש לקרם האייקוני

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 9:07

עם השקת הקרם החדש של Skin Caviar Luxe בספטמבר 2023, La Prairie מפרשת מחדש את Skin Caviar המקורי שנוצר לפני עשרות שנים. הקרם שהפך לאייקוני מראשיתו, Skin Caviar Luxe Cream הוא המהות של בית הטיפוח - נועז, יחיד וחזק וכמו כל האייקונים, הוא תמיד יישאר רלוונטי

la prairie skin caviar luxe cream 2550NIS צילום באדיבות לה פררי. באדיבות לה פררי,
סודות הקוויאר: לה פררי חושפת את החידוש לקרם האייקוני/באדיבות לה פררי

מאז שוחזרה לראשונה הנוסחה של הקרם האייקוני, המדענים החלוציים ב-La Prairie עושים את הצעד הבא בהרמה ומיצוק כדי להתמקד בעצם החיים בתוך העור וממזגים לראשונה את המיקרו-נוטריינטים החדשים של קוויאר עם קוויאר פרמייר. הקרם המחודש של Skin Caviar Luxe שואף לתמוך בחילוף החומרים של העור ובסופו של דבר לשחזר את המבנה הצעיר שלו.

כפי שגילו לראשונה מדעני La Prairie לפני יותר מ-35 שנה, הקוויאר הוא מוצר טבעי יוצא דופן, אשר יכול להזין ולהועיל לעור שלנו. כעת, בפעם הראשונה, La Prairie חשפה פן חיוני של כוח ההזנה של הקוויאר - יכולתו לעורר את חילוף החומרים של העור.

ככל שאנו מתבגרים, הפעילות המטבולית של העור הופכת פחות יעילה וחסרת איזון. קוקטייל עשיר ומאוזן לחלוטין של חומרים מזינים ממריץ מסלולים מטבוליים, המחזקים את ארכיטקטורת העור והופכים סימני הזדקנות.

la prairie skin caviar luxe cream 2550NIS צ. באדיבות לה פררי,
"הקוויאר הוא מוצר טבעי יוצא דופן, אשר יכול להזין ולהועיל לעור שלנו", La Prairie/באדיבות לה פררי

נוסחה משופרת ופטנט

בהשראת תופעה זו, La Prairie יישמה תהליך של טרנספורמציה ביולוגית לקוויאר הטבעי - ראשון במדעי הקוויאר. התוצאה היא קוויאר מיקרו-נוטריאנטים, מקור עשיר במיוחד של יותר מ-300 חומרים מזינים טבעיים שונים הממריצים פעילויות ומסלולים מטבוליים חיוניים בעור. ב

מיזוג מיקרו-נוטריאנטים של קוויאר וקוויאר פרמייר בפעם הראשונה, הקרם המחודש של Skin Caviar Luxe Cream שואף לתמוך בפעילות המטבולית של העור כדי לשחזר את המבנה הצעיר שלו. Caviar Premier עוזר ליזום פעילויות בנייה מחדש,

בעוד Caviar Micro-Nutrients מספקים אנרגיה כדי לייעל את הפעילויות הללו. סינרגיה יוצאת דופן, להרמה פנומנלית. הנוסחה משופרת עוד יותר עם הפטנט Exclusive Cellular Complex™‎ של La Prairie וזאת על מנת להגביר את כוחו של קוויאר. כתוצאה מכך העור מורם, מוצק, מוחלק ומוזן. העור מלא בחיים חדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
la prairie skin caviar luxe cream 2550NIS. באדיבות לה פררי,
נוסחה משופרת ופטנט, קרם הקוויאר המחודש של La Prairie/באדיבות לה פררי

קוויאר עוצמתי לחוויה מרוממת

La Prairie הגתה מחדש את קרם הקוויאר האייקוני שלה בשני מרקמים נפרדים שכל אחד מהם מספק את אותו עילוי פנומנלי.Skin Caviar Luxe Cream הוא עשיר וקטיפתי, בעוד Skin Caviar Luxe Cream · Sheer הוא האלטרנטיבה הקלילה והאוורירית שלו..

הקרמים העוטפים נמצאים בתוך הצנצנת הייחודית בצבע כחול קובלט אשר עושה כבוד ליצירותיה של האמנית ניקי דה סנט פאל. הצנצנת עוצבה מחדש באמצעות זכוכית ממוחזרת וניתנת למחזור. הקרם החדש של Skin Caviar Luxe הוא סמל של יוקרה בת קיימא.

טקס ההרמה והמיצוק של סדרת הקוויאר מתחיל ב- Skin Caviar Essence-in-Lotion על מנת ללחח ולתחזק את העור ולהכין אותו לטקס הקוויאר שיבוא בעקבותיו. המבט מוגדר מחדש עם Skin Caviar Eye Lift ו- Skin Caviar Luxe Eye Cream להרמה ומיצוק אזור העיניים. Skin Caviar Harmony L'Extrait מחטב, מעניק נפח ומטשטש קמטים, בעוד Skin Caviar Liquid Lift, הסרום המנוגד לכוח המשיכה נמס אל תוך העור להרמה מיידית ומתמשכת. טקס הסקין קוויאר מסתיים באייקון קרם הקוויאר:Skin Caviar Luxe Cream אוSkin Caviar Luxe Cream במרקם משיי, להרמה, מיצוק והזנה. כשלב אחרון, יש להשתמש בהגנה מפני UV בבוקר.

la prairie skin caviar luxe cream sheer 2550NIS. באדיבות לה פררי,
מסתכלים למחר בעיניים, קרם הקוויאר האייקוני של La Prairie/באדיבות לה פררי

מסתכלים למחר בעיניים

האייקון המחודש נתן השראה ל-La Prairie לשתף פעולה עם המעצבת עטורת הפרסים Sabine Marcelis כדי ליצור את,The Cobalt House , ביתן סוחף אשר מעביר את אורחיו לעולם של Skin Caviar - הממזג בתוכו את עולם היופי והעיצוב. המעצבת גם יצרה אובייקט עיצובי לטיפוח העור במהדורה מוגבלת על מנת להעשיר את טקס הטיפוח של הקרם, הזמין במקומות בלעדיים ויוקרתיים.

La Prairie מובילה בתחום טיפוח העור היוקרתי וחלוצה בפיתוח פורמולות, עם משימה להגדיר מחדש את המשמעות של יוקרה באמצעות החיפוש אחר יופי נצחי. לה פררי, שבסיסה בציריך, שוויץ, אשר מיוצגת בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, בנויה על מורשת של מצוינות והיא הבית של טיפוח העור החדשני והמושקע במדעי התא הסלולרי

La Prairie חולקת חזון שוויצרי ייחודי של יופי עם העולם ומשלבת חדשנות נועזת עם דיוק שוויצרי. החברה מסתכלת אל המחר בעיניים רעננות ומחפשת כל הזמן דרכים לשלב צמיחה דינמית עם שיטות עסקיות אתיות, יזמיות ואחראיות. כמפעל אחראי ומעסיק,La Prairie תורמת לעולם יפה יותר באמצעות מחויבות מצפונית ואכפתית לסביבה והבטחה להגן ולטפח את הפוטנציאל האנושי, הכבוד והגיוון.

LA PRAIRIE BEAUTY ROOM TLV. GALINA TOLCHINSKI,
חדר הטיפולים של לה פררי בישראל, קניון רמת אביב/GALINA TOLCHINSKI

דמיינו יופי בצורה אחרת

La Prairie מגדילה כל רגע בחיים. בהתבסס על מורשת מדעית נועזת, מדע העתיד של בית לה פררי מעניק לעור חיים חדשים. בית לה פררי הנאמן למסורות שלו, מגביר את הרגשות באמצעות חוויות ייחודיות, מעבר לטיפוח העור כדי להעשיר את הזמן בחיים. מדע נועז. רגעים יוצאי דופן. La Prairie מוסיפה חיים לשנים מאז 1931.

המחיר ללה פררי סקין קוויאר לוקס קרם / שיר SHEER הוא: 2,550 שקל - ל 50 מ"ל ו-4,400 שקל ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN בקניון רמת אביב קומה 2 ובאתר של ביונד סקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully