וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן דרך משמעותית בדרך לייצור מסחרי של תחליף חלבון טבעוני

12.3.2024 / 11:44

נקסטפרם טכנולוגיות השלימה בהצלחה את השלב הראשון בהתקנת מערך הייצור המסחרי של ™ProteVin, תחליף החלבון הטבעוני שפיתחה

מערך הייצור של נקסטפרם בהודו. יחצ,
מערך הייצור של נקסטפרם בהודו/יחצ

חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר(TASE:NXFR/, המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, הודיעה כי השלימה בהצלחה את השלב הראשון של מערך הייצור המסחרי בהודו של ™ProteVin. כעת, החברה תחל בתהליך הרצת מערך הייצור לאישור תקינותו ותקינות המוצר המופק בו והגעה לייצור סדרתי.

במקביל, נקסטפרם ממשיכה להרחיב את מערך הייצור, כך שהחל מחודש מאי 2024 צפוי מערך זה לאפשר לחברה ייצור בהיקף מכירות שנתי של כ-4 מיליון דולר. מתקן הפרמנטציה (גידול שמרים) התעשייתי במפעל Kothari Fermentation and Biochem LTD בהודו, יספק למערך הייצור שמרים אשר פותחו על ידי החברה כחומר גלם.

בחברה מציינים כי המערך יאפשר את חידוש האספקות של מוצר ה- ™ProteVin ללקוחות קיימים וכן אספקות ללקוחות חדשים. בנוסף לייצור של ™ProteVin, יאפשר מערך הייצור לייצר גם תמצית שמרים (Yeast Extract) כמוצר נוסף המופק בתהליך.

לדברי בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, "אנו מציינים היום אבן דרך משמעותית בדרך לייצור בהיקף מסחרי של החלבון הטבעוני שפיתחנו. ה-ProteVin הינו החלבון האלטרנטיבי היחיד בעולם בעל טעם ניטרלי והדומה בערכו התזונתי לחלבון מן החי, ומשכך מעורר הרבה מאוד עניין מצד חברות מזון ותוספי תזונה. שנת 2024 היא שנת מפנה בחיי נקסטפרם, במסגרתה בכוונתנו להיכנס לתחום אסטרטגי נוסף של Yeast Extract, רכיב מזון טבעוני המגביר טעם וריח המיועד לתעשיית המזון, שצפוי להגדיל את המכירות והרווחיות הגולמית. מתחילת שנת 2023 ועד כה השיקו חמש חברות מזון ותוספי תזונה בארה"ב ובאירופה מוצרים טבעוניים מבוססי ProteVin, ואנו צופים כי כבר ב-2024 ישולב החלבון במותגים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • חלבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully