וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי ממנה את חברת ההנהלה הצעירה בתולדותיו ומייצר שיוויון מגדרי בהנהלת הבנק

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 13:26

תמר מס, בת 37, תמונה לראש חטיבת האסטרטגיה בבנק לאומי. היא ניהלה בעבר את המטה של מנכ"ל דיסקונט לשעבר, אורי לוין. מינויה מביא לראשונה לשיוויון בין מספר הגברים לנשים בהנהלת הבנק. מנכ"ל לאומי: "מהמנהלות המבטיחות בישראל - גאה בשיוויון בין גברים לנשים בהנהלה"

תמר מס. כפיר סיון,
תמר מס. חברת ההנהלה הצעירה ביותר שמונתה אי פעם בבנק לאומי/כפיר סיון

בנק לאומי הודיע היום על מינויה של תמר מס לתפקיד ראש חטיבת האסטרטגיה. מס, שתשמש חברת הנהלה, תהיה אחראית במסגרת תפקידה, בין השאר, על תחומי האסטרטגיה והחדשנות, דאטת לקוחות, תשלומים וכרטיסי אשראי. במקביל, תמשיך לנהל את מטה הבנק. עם מינויה של מס יהיה שוויון בין גברים לנשים בהנהלת לאומי, לראשונה אי-פעם. מס שוברת במינויה שיא נוסף: היא חברת ההנהלה הצעירה ביותר שמונתה אי פעם בבנק לאומי (בת 37 בלבד).

מס הגיעה ללאומי אחרי כ-7 שנים בבנק דיסקונט, במהלכן שימשה, בין השאר, ראש מטה מנכ"ל דיסקונט לשעבר, אורי לוין, וסייעה לו להמשיך ולהוביל את המהפכה החיובית שעבר דיסקונט. לפני כן שימשה כמנהלת האסטרטגיה הקמעונאית בדיסקונט. קודם לכן, שימשה מנהלת בחברת ייעוץ. למס תואר ראשון (B.Sc) בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני (MBA) במינהל עסקים.

מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן: "תמר היא מהמנהלות המבטיחות בישראל. בתקופתה בלאומי היא הפגינה יצירתיות נדירה, יכולות ניהול מהמעלה הראשונה ויחסי אנוש מעולים. אני גאה במיוחד על כך שעם מינויה כסמנכ"ל בכיר וחברת הנהלה בבנק, יהיה שוויון מלא בין גברים לנשים בהנהלה. אני מאחל לתמר הצלחה רבה בתפקידה, ובטוח שתחת הנהגתה תדע חטיבת האסטרטגיה לשלב בצורה מושכלת בין כלי הדאטה המתקדמים שלנו לבין הטכנולוגיה החדשנית שאנו מטמיעים בבנק. כך נוכל לממש באופן המיטבי את האסטרטגיה העסקית שהוגדרה ולספק את השירות הנוח ביותר ללקוחותינו".

המינוי ייכנס לתוקף לאחר קבלת אישור סופי מבנק ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully