וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה קריספין מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח של חברת האינשורטק Novidea

12.3.2024 / 14:34

מסגרת תפקידה תהיה דניאלה אחראית על הובלת תהליכי המחקר והפיתוח של החברה, הנעת תהליכי חדשנות והטמעת טכנולוגיות מתקדמות ובראשן AI, ניהול כוח האדם כולל גיוס למגוון תפקידים במחלקה, והטמעת תרבות ארגונית אג'ילית מוכוונת מוצר

דניאלה קריספין. יחצ,
דניאלה קריספין/יחצ

חברת האינשורטק Novidea הודיעה על מינויה של דניאלה קריספין לתפקיד סמנכ"לית מחקר ופיתוח (VP R&D). במסגרת תפקידה תהיה דניאלה אחראית על הובלת תהליכי המחקר והפיתוח של החברה, הנעת תהליכי חדשנות והטמעת טכנולוגיות מתקדמות ובראשן AI, ניהול כוח האדם כולל גיוס למגוון תפקידים במחלקה, והטמעת תרבות ארגונית אג'ילית מוכוונת מוצר.

דניאלה צברה ניסיון עשיר של כ-25 שנה בפיתוח מוצר, הן בחברות סטארט-אפ והן בתאגידים גלובליים, והתמחתה במוצרי SaaS ומערכות שונות בתחומי הדאטה וה-AI. במשך כ-20 שנה מילאה תפקידים טכנולוגיים בכירים בחברת אמדוקס, האחרון שבהם היה מנהלת המו"פ של מחלקת AI ודאטה. לאחר מכן מונתה לסמנכ"לית מו"פ של חברת Seebo וסמנכ"לית מו"פ של Augury (שרכשה את Seebo). היא מילאה תפקיד מרכזי בצמיחתה של Seebo, הובילה יוזמות אסטרטגיות לרבות בנייה והובלה של צוותים מולטי-דיסציפלינריים, אופטימיזציה של תהליכים, וארכיטקטורה של המוצר. החברה נרכשה על ידי Augury ודניאלה מונתה למנהלת המו"פ של החברה הרוכשת.

מינויה של דניאלה לסמנכ"לית מו"פ מתווסף לשורה של מינויים אסטרטגיים שביצעה Novidea בשנה האחרונה לצוות ההנהלה של החברה. ביניהם מינויו של ארז נסים לתפקיד CTO ועידו פלד לתפקיד סמנכ"ל מוצר. ע"י הרכבת צוות של כישרונות יוצאי דופן, החברה מחזקת את מעמדה כשחקנית מפתח בשוק טכנולוגיות הביטוח העולמי.

ארז נסים, CTO ב-Novidea : "חברות בשוק הביטוח העולמי חותרות לאמץ במהירות חדשנות דיגיטלית כדי להישאר תחרותיות. הניסיון העשיר של דניאלה כמובילת מו"פ יסייע לנו להמשיך ולבסס את מעמדנו בחזית שוק האינשורטק ולהצעיד חברות בשוק הביטוח במסלול המהיר ביותר לטרסנפורמציה דיגיטלית".

דניאלה קריספין, סמנכ"לית מחקר ופיתוח, Novidea : "הצטרפתי ל- Novidea כסמנכ"לית פיתוח בגלל החזון המרתק שלה להוביל את המהפכה הדיגיטלית בתחום הביטוח. קסמה לי במיוחד היכולת של הפלטפורמה המתקדמת שלנו לחולל שינוי עמוק בדרכי העבודה של חברות ביטוח ברחבי העולם ולשפר את ביצועיהן. על ידי התמקדות בניתוחי מידע והפקת תובנות עסקיות המתקבלות בזמן אמת, אנו מציעים ללקוחותינו כלים חזקים להגדלת הרווחיות ושיפור היעילות התפעולית. כסמנכ"לית פיתוח אני נהנית מהזדמנות ליצור שיתופי פעולה עם צוותים מוכשרים במשרדים שלנו ברחבי העולם ולהוביל את החברה לדור הבא של פתרונות מבוססי דאטה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully