וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Gloat ממנה את איתי כנרות לסמנכ"ל מחקר ופיתוח

12.3.2024 / 15:15

כנרות, לשעבר סמנכ"ל מחקר ופיתוח (VP R&D) ב-Peech ו-Kaltura, יוביל את אסטרטגיית הגדילה והחדשנות שתספק מענה לאתגרים העסקיים ולצמיחת החברה

איתי כינרות. יחצ,
איתי כנרות/יחצ

חברת גלואט (Gloat), שפיתחה טכנולוגיה לגיוס, שימור ופיתוח עובדים בארגונים, ממנה את איתי כנרות לתפקיד סמנכ"ל מחקר ופיתוח (VP R&D). כנרות, לשעבר ב-Peech ו-Kaltura, יוביל את אסטרטגיית הגדילה והחדשנות כך שתספק מענה לאתגרים העסקיים ולצמיחה של החברה.

כנרות מביא עמו לגלואט מעל 15 שנה של ניסיון ניהולי ומקצועי. לאחרונה הוא שימש כסמנכ"ל מחקר ופיתוח בסטארטאפ Peech שם היה אחראי על פיתוח טכנולוגיות AI לעריכת וידאו אוטומטית. לפני כן כיהן כ- VP R&D Media&Telecom בחברת Kaltura ועוד קודם לכן עבד בתפקידי ניהול ופיתוח בחברת MediaMind.

גלואט מציעה את ה-Talent Marketplace הראשון בעולם ומנתחת מיליוני מסלולי קריירה אפשריים בכל רגע נתון, ועוקבת אחר הפרופיל המקצועי והישגיו של כל עובד. עבור לקוחות החברה (תאגידים כמו Spotify, Pepsico, Novartis, Nestle ו-MasterCard), מדובר במידע המהווה בסיס לאסטרטגיה ארגונית. באשר לעובדים, מדובר בדבר המסייע באיתור פערים מקצועיים, פיתוח העובדים ושימורם.

בן ראובני, מנכ"ל ומייסד Gloat: "המוצר שלנו מסייע לארגונים בינלאומיים לפתח ולשמר עובדים ולראות אותם כמכלול של כישרונות ורצונות, לכן היה לנו חשוב שמי שיעמוד בראש המחקר והפיתוח בחברה יהיה בעל השקפה דומה ויכולת פיתוח של חברה בינלאומית צומחת".

איתי כנרות, סמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-Gloat: "אני שמח להצטרף לחברה הנמצאת בצמיחה, עם מוצר פורץ דרך בתחום משאבי האנוש המאפשר לאנשים להצמיח את הקריירה שלהם ובעקבות זאת, לארגונים לפרוץ את גבולות היכולת שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully