וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש מגרמניה: מותג מוצרי החשמל Caso Design מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 9:09

קבוצת SG, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל, משיקה בישראל את Caso Design ובכך תהיה היבואן הרשמי של החברה בישראל. קאסו הינו מותג מוביל בייצור מוצרי בישול, אפייה, מקררי יין, ועוד שלל מוצרים המהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית

מקרר ים שולחני של המותג קאסו הגרמני. יח"צ חו"ל,
מותג מוצרי החשמל Caso Design מגיע לישראל, מקרר יין שולחני, המחיר: 699 שקל/יח"צ חו"ל

SG משיקה בישראל את המותג הגרמני Caso Design המתמחה במוצרים מעוצבים לבית ולמטבח.
קאסו הינה חברה בינלאומית ותיקה ומוכרת המתמחה במוצרים לבית ומטבח המשווקת בלמעלה מ-30 מדינות בעולם.

ניר ברגר מנהל השיווק של קבוצת SG: "אנו שמחים להיות היבואן הרשמי של מוצרי קאסו בישראל, מדובר במותג מוביל המשקיע ברמת גימור גבוהה ומדויקת עם מגוון מוצרים איכותיים למטבח"

קאסו הוא מותג גרמני המתמחה ומוביל בתחום מוצרי חשמל יוקרתיים ומתקדמים בעל מגוון רחב של מוצרי חשמל למטבח בשלל קטגוריות, הכוללות מקררי יין מהודרים, מכשור מתקדם לבישול ואפיה, מכונות קפה מעוצבות, מקררי בשר ועוד.

מסחטת פירות הדר של המותג קאסו. יח"צ חו"ל,
מסחטת פירות הדר של המותג קאסו, המחיר: 399 שקל/יח"צ חו"ל

בין יתר המדינות בהן החברה משווקת את מוצריה ניתן למצוא את ארה"ב, בריטניה וכן כל מדינות אירופה. החברה פעילה משנת 1952 ומפעילה מרכז לוגיסטי מתקדם במערב גרמניה המספק את מוצרי החברה בכל רחבי אירופה.

מגוון המוצרים של קאסו כולל מקררי יין לייננים מתחילים או מתקדמים, בלנדר מוט, מכשירי וואקום לבישול בסו וויד ושמירה על המזון, כיריים אינדוקציה, תנור שולחני עם טיגון באוויר חם, מסחטת מיצים לפירות קשים, משקלים הפועלים באמצעות אנרגיה קינטית ועוד שלל מוצרים בעלי טכנולוגיות מיוחדות ומפותחות.

"אנחנו שמחים להיות היבואן הרשמי של חברת Caso Design הגרמנית בישראל. מדובר במותג המתמחה במוצרים לבית ולמטבח, השומר על הרמה הגבוהה ביותר ועושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר ובחשיבה על הצרכן, בכדי להבטיח מוצרים איכותיים, המתאימים לכל מטרה לבית ולמטבח, תוך שמירה על רמת חיים גבוהה ואיכותית וכן על ואורח חיים בריא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מחבת פנקייקים של המותג קאסו. יח"צ חו"ל,
מחבת שטוחה לפנקייקים של המותג קאסו' המחיר: 299 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully