וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי איטלקי: חברת NEAUVIA משיקה בישראל סרום לעיכוב סימני הזמן

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 9:13

חברת האסתטיקה האיטלקית NEAUVIA משיקה בישראל את C-SHOT SERUM, סרום ויטמין C המכיל חומצה אסקורבית טהורה ויציבה בריכוז פי 3 מהמקובל וברמה הגבוהה ביותר (30%) המאושרת לשימוש בתמרוק בשוק הקוסמטיקה

neauvia c shot/יח"צ חו"ל

בשונה מאייג'ינג, תהליך טבעי המתרחש עם הגיל ומושפע מתהליכים פיזיולוגיים, הרי שהמונח "פוטו-אייג'ינג" מתייחס לשינויים שנגרמים לעור כתוצאה מחשיפה לגורמים סביבתיים שונים, לרבות קרינה אולטרה סגולה (UV) וזיהום אוויר.

למעשה, כיום ידוע ששינויים אלה הם האחראים העיקריים להזדקנות העור ולהופעת קמטים ונזקי עור.
הגורם המרכזי המעורב בתהליך זה הוא "הרדיקלים החופשיים" המצויים בקרינת השמש ובזיהום האוויר. הקרינה האולטרה-סגולה, הלכלוך והפיח מאיצים את הייצור של מולקולות הרסניות בגוף, וכתוצאה מכך, הן גורמות לשרשרת של נזקים חימצוניים בתאי העור.

אלו מובילים להרס הרקמה, החל מפגיעה בדנ"א של התאים, דרך תהליכי דלקת ועד לפגיעה במערכת החיסון של העור ובכושר ההתחדשות הטבעית שלו.

על מנת להתמודד ביעילות מול תהליכים אלו, השיקה חברת NEAUVIA איטליה תכשיר "פוטו - אייג'ינג" חדשני - C-SHOT, סרום מרוכז המיועד לטיפול בקמטים וכתמי עור כהים, ולמניעת אובדן מראהו הזוהר של העור.

neauvia c shot. יח"צ חו"ל,
C-SHOT SERUM Revitalizing Serum, סרום ויטמין C לטיפול בפוטו-אייג'ינג/יח"צ חו"ל

מרוכז פי 3 מכל מה שהכרתם

הסרום מבוסס על פורמולה פורצת דרך, המכילה שילוב עוצמתי של מרכיבים פעילים, הידועים בפעולתם על סימני הזדקנות העור ובראשם צורה יציבה וטהורה של חומצה אסקורבית (וויטמין C).

כדי שוויטמין C יחדור לתאים, על התכשיר הקוסמטי להכיל אותו בריכוז הגבוה מ־10%. בתוך כך, סרום ה- C-SHOT מכיל וויטמין C בריכוז פי 3 מהמקובל וברמה הגבוהה ביותר (30%) המאושרת לשימוש בתמרוק, בשוק הקוסמטיקה.

בנוסף, יודגש כי גם כאשר מדובר בחומרים שפעילותם המיטיבה כבר הוכחה מעל לכל ספק, כמו וויטמין C, הרי שהימצאותו בתכשירים קוסמטיים אינה מבטיחה כלל שמצבו פעיל, ואפילו לא שהוא אכן חודר למקום שבו הוא אמור לפעול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בולע את הפסולת

כאמור, אין זה המצב בסרום C-SHOT, בו הוויטמין עבר תהליך שהפך אותו מסיס בשמן וכתוצאה מכך גם יציב. ככזה, משמש הוויטמין בתכשיר כ"בולע פסולת" (Scavengers) וכמרכיב הקושר רדיקלים הידרוקסיליים ומולקולות של לפידים שנכנסו לשרשרת ההרסנית של הרדיקלים, ובכך גם נודעת חשיבותו כנוגד חמצון רב עוצמה, המנטרל את "הרדיקלים החופשיים" הנוצרים בעור ובמניעת הרס ובלאי התורמים לפירוק סיבי הקולגן והאלסטין.

העובדה כי מדובר בוויטמין יציב מבטיחה כי הוא שומר על האפקטיביות שלו בסרום לאורך זמן, וגם כי הוא חודר לעור ופועל בו ביעילות הן בהבהרת העור על ידי חסימת פעילותו של האנזים טירוזינאז האחראי ליצירתו של הפיגמנט מלנין לאחר החשיפה לשמש, והן בהגברה של ייצור קולגן ועיכוב של חמצון שומנים, במטרה לתרום למראה עור בהיר, צעיר ובריא לאורך זמן.

neauvia c shot. יח"צ חו"ל,
סרום C-SHOT לטיפול בתופעת הפוטו-אייג'ינג, חברת NEAUVIA/יח"צ חו"ל

מעכב את סימני הזמן

לצד הוויטמין מועשר הסרום בתרכיז אנטי-אייג'ינג שתכליתו לסייע בצמצום הופעת כתמים כהים ודלקתיות של העור, תוך עידוד אינטנסיבי של ייצור קולגן חדש.

תרכיז זה בשילוב וויטמין C נספג מהר בעור ואינו יוצר תגובות רגישות. הוא מפרק כתמי מלנין, משמש כנוגד חמצון יעיל המונע נזקים, ומנגד מעודד גם יצור של סיבי קולגן, ובכך מפחית קמטים שנוצרו מיובש או מהשפעה של קרינה.

שימוש רצוף בסרום מעכב בצורה משמעותית הופעת סימני הזדקנות כמו אובדן הגמישות, קמטים ופיגמנטציה. המוצר מתאים לכל סוגי העור לשימוש יומיומי.

המחיר: 700 שקל ל-30 מ"ל. להשיג: בקליניקות לרפואה אסתטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully