וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החסכונות, מכל החברות - בקליק אחד: השירות החדשני של מנורה מבטחים

13.3.2024 / 11:22

קבוצת מנורה מבטחים, המנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בישראל, יוצאת בבשורה כלכלית חשובה למשפחות ומשיקה את הצ'ק אפ הזוגי - שירות דיגיטלי, ידידותי וראשון מסוגו בקטגוריה, אשר נותן תמונה מלאה וכוללת של הפנסיה - מכל חברות הביטוח

יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות מנורה מבטחים. יעל צור,
יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות מנורה מבטחים/יעל צור

קבוצת מנורה מבטחים, המנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בישראל, יוצאת בבשורה כלכלית חשובה למשפחות ומשיקה את הצ'ק אפ הזוגי - שירות דיגיטלי, ידידותי וראשון מסוגו בקטגוריה, אשר נותן תמונה מלאה וכוללת של הפנסיה, מוצרי החיסכון והביטוחים של שני בני הזוג במקום אחד.

הצ'ק אפ הזוגי מוצע בחינם לכולם וזמין לחוסכים ולמבוטחים בכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח. הכלי הייחודי מציע ממשק אינטרקטיבי, פשוט ומהיר, המאפשר לגלות בכמה קליקים את גובה החיסכון המשותף שעומד לרשות בני הזוג, את הכספים שצבר כל אחד מהם בנפרד במגוון מוצרי חיסכון (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל, קרן השתלמות ועוד) וכן את הפיזור שלהם בין הגופים השונים. בנוסף, הצ'ק אפ הזוגי מציג אילו ביטוחים קיימים לכל אחד מבני הזוג, באילו חברות, ובכמה מסתכמת ההוצאה הזוגית החודשית והשנתית על כלל הביטוחים יחדיו. לצד כל אלו, מספק הצ'ק אפ הזוגי תחזית קצבאות להן יהיו זכאים כל אחד מבני הזוג בפרישתם לפנסיה או בני המשפחה שלהם במקרים של אובדן כושר עבודה או מוות חלילה.

המהלך מלווה בקמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי בהובלת השחקנית סוזנה פפיאן, כוכבת הסדרה "סובייצקה" ו"הצבי" מבית "כאן 11" והסרט "גן קופים".

לדברי מנורה מבטחים, "השקת הצ'ק אפ הזוגי מבית מנורה מבטחים מאפשרת לציבור בישראל לקבל תמונת מצב עדכנית ופשוטה להבנת מצבו הפנסיוני - ואת הכוח לפעול ולשנותו כדי ליצור לעצמם עתיד כלכלי טוב יותר. מדובר בהרחבת המוצר המצליח של קבוצת הביטוח והפיננסים, שבשנת 2022 השיקה את הצ'ק אפ הדיגיטלי האישי אשר זכה להצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully