וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאולי בר אור מונה לראש אגף מערכות ליבה של בנק לאומי

13.3.2024 / 12:36

במסגרת תפקידו יהיה בר אור אחראי על ניהול כלל התהליכים הטכנולוגיים האסטרטגיים של מערכות הליבה של הבנק, במגוון היבטים: עו"ש, כרטיסי אשראי, פיקדונות ועוד

שאולי בר אור. יחצ,
שאולי בר אור/יחצ

בנק לאומי מודיע היום (רביעי) על מינויו של שאולי בר אור לתפקיד ראש אגף מערכות ליבה בחטיבת הטכנולוגיות של הבנק. במסגרת תפקידו יהיה בר אור אחראי על ניהול כלל התהליכים הטכנולוגיים האסטרטגיים של מערכות הליבה של הבנק, במגוון היבטים: עו"ש, כרטיסי אשראי, פיקדונות ועוד.

בנוסף, ירכז בר אור את העבודה מול החברה הבת החדשה שהקים לאומי לפיתוח מערכות הליבה העתידיות של הבנק בענן. בר אור מחליף את יובל אלוני, שביקש לסיים את תפקידו בתום קדנציה מוצלחת של 5 שנים בבנק. בר אור בעל ניסיון עשיר של כ-15 שנה בתפקידים ניהוליים בתחום הטכנולוגי, בפרט במגזר הפיננסי. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות וחבר הנהלה בחברת הביטוח איילון. קודם לכן, שימש סמנכ"ל בכיר וראש אגף מערכות מידע בחברת הביטוח הראל והיה אחראי, בין היתר, על ניהול מערכות טכנולוגיות אסטרטגיות ועל הובלת טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומציה בחברה. לפני שהגיע למגזר הפיננסי, שימש בר אור גם כמנהל פיתוח בחברת התוכנה וה-IT הגלובלית BMC וכמפתח תוכנה בכיר בחברת אמדוקס. לבר אור תואר ראשון במדעי המחשב (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת תל אביב.

איל אפרת, ראש חטיבת הטכנולוגיות בבנק לאומי: "שאולי הוא אחד מאנשי הניהול הטכנולוגי המובילים בישראל, והגעתו תחזק בצורה משמעותית את השדרה הניהולית והמקצועית בחטיבה. מאחר שהוא בעל ניסיון בניהול טכנולוגי של כמה גופים פיננסיים, אני מאמין שיהיה בכוחו לסייע לנו לקחת את תהליכי הפיתוח בלאומי צעד נוסף קדימה. לצד ניהול האגף שלו, שאולי יהיה אמון על טיפול בנושאים רוחביים חוצי ארגון לצורך ייעול תהליכי עומק טכנולוגיים בבנק. אני מודה ליובל אלוני על שירותו המוצלח עמנו, ומאחל לשאולי הצלחה רבה בתפקידו. אני סמוך ובטוח שיחד איתו חטיבת הטכנולוגיות של לאומי תמשיך להיות המובילה בתחומה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully