וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות פלאפון: שיא בהכנסות סלולר מאז 2017 בשל הצטרפות 53 אלף מנויים

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 14:28

חברת yes מדווחת על שיא הכנסות של למעלה מעשור ברווח הנקי של שהסתכם לכ-99 מיליון שקל, לעומת כ-18 מיליון שקל בשנה המקבילה

פלאפון. ShutterStock
פלאפון/ShutterStock

החברות פלאפון ו-yes מדווחות על תוצאות חזקות בשנת 2023 וברבעון הרביעי.

בחברת פלאפון נרשם על אף השפעות המלחמה שיא בהכנסות משירותי סלולר מאז 2017 הודות לגידול של כ-53 אלף מנויים, לצד צמיחה משמעותית במנויי דור 5 העומדים על כ-1.1 מיליון ומהווים כמחצית מסך מנויי החברה.

פלאפון מדווחת על עליה של כ-1.5% בהכנסות משירותים שהסתכמו בכ-1.39 מיליארד שקל בשנת 2023, כתוצאה מצמיחה במצבת מנויי החברה ובמנויי חבילות דור 5, למרות השפעות המלחמה ברבעון הרביעי 2023.

החברה הציגה צמיחה של כ-250 אלף מנויי חבילות דור 5 בשנת 2023 שעומד על כ-1.1 מיליון מנויים היום. פלאפון ממשיכה להוביל את הדור ה-5 בישראל. מנויי דור 5 בחברה מהווים כמחצית מסך המנויים בניכוי רוכשי הסים המשולם מראש.

פלאפון הגדילה את מצבת המנויים בכ-53 אלף בשנת 2023, מהם כ-15 אלף ברבעון הרביעי. מצבת המנויים הכוללת של החברה עומדת על כ-2.618 מיליון מנויים.

גם חברת yes רשמה שנה מצוינת עם שיא של למעלה מעשור ברווח הנקי המתואם שהסתכם לכ-99 מיליון שקל, לעומת כ-18 מיליון שקל בשנה המקבילה.

ההכנסות בשנת 2023 עלו בכ-2.5% לכ-1.31 מיליארד שקל, הודות לעלייה בצירוף לקוחות לחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים ושיתופי פעולה בינלאומיים בתוכן. נרשמה עלייה חדה ברווח הנקי המתואם בשנת 2023 שהסתכם לכ-99 מיליון שקל, לעומת כ-18 מיליון שקל בשנה המקבילה.

החברה מדווחת על המשך צמיחה במנויי הסיבים של החברה שעומדים נכון להיום על למעלה מ-44 אלף לקוחות.

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes. "החברות מסכמות שנה עסקית ופיננסית חזקה"/רמי זרנגר

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes: "החברות מסכמות שנה עסקית ופיננסית חזקה על אף השפעות המלחמה. נרתמנו למאמץ הלאומי, הרחבנו את פריסת הרשת, והשקענו משאבים בסיוע והקמת שירותים חיוניים לכוחות הביטחון וההצלה ולמפונים.

"פלאפון רושמת שיא בהכנסות משירותי סלולר מאז 2017 הודות לגידול בכמות מנויי החברה, עלייה ב-ARPU והמשך הצמיחה במנויי דור 5 המהווים כבר כמחצית מסך מנויי הפוסט פייד של החברה. במקביל, רכשנו את החברה הבינלאומית רומאביליטי, המספקת פתרונות נדידה בעולם והפכנו למובילי שוק בתחום, אחרי שהשקנו בהצלחה את האיסים בישראל.

"Yes מסכמת שיא של למעלה מעשור ברווח הנקי, עלייה בהכנסות וצמיחה בכל מדדי הרווחיות, הודות לעלייה בצירוף לקוחות לחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים ושיתופי פעולה בינלאומיים בתוכן. המיקוד העסקי שלנו מוכיח את עצמו והפכנו לשחקן סיבים בשוק עם למעלה מ-44 אלף לקוחות תוך כשנה. yes ממשיכה להוביל את שוק הטלוויזיה על גבי אינטרנט עם כ-408 אלף לקוחות המהווים כ-71% ממצבת הלקוחות שלנו, במקביל להשקעה בהפקות המקור ששוברות שיאי צפייה".

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully