וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבתאי קורן מונה לראש תחום פעילות בינלאומית בקבוצת Aman

13.3.2024 / 16:34

קבוצת Aman מתרחבת ומודיעה על מינויו של שבתאי קורן לראש תחום פעילות בינלאומית. לקבוצת Aman פעילות בינלאומית ענפה שממשיכה להתרחב במיוחד בעתות משבר אלה, עם מרכזי פיתוח המונים מאות עובדים במדינות שונות

שבתאי קורן. יחצ,
שבתאי קורן/יחצ

לאחר בחינה ארוכה, קבוצת Aman בחרה בשבתאי קורן לראש תחום פעילות בינלאומית בקבוצה. שבתאי יפעל להמשיך את הגידול המרשים בהיקף ובמגוון הפעילות של הקבוצה בתפוצות ולפתח את סל היכולות ואת מגוון השירותים שהחברה מציעה ללקוחות.

שבתאי, שהיה בעבר בין היתר נשיא החטיבה של אירופה ואמריקה הלטינית באמדוקס, מנכ"ל Ness אירופה, ומנכ"ל TEOCO, מביא איתו יותר מעשרים שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה בינלאומיות עם רקורד חזק של שיפור ביצועים עסקיים ומיצוב לרכישה עם עליית ערך משמעותית, כולל ניסיון ניהולי רב ומקצוענות חסרת-פשרות בתחומי השירות והטכנולוגיה.

שבתאי קורן, ראש תחום פעילות בינלאומית בקבוצת Aman: "אני גאה מאוד להצטרף לקבוצת Aman כראש הפעילות הבינלאומית, יחד נמשיך את הצמיחה של החברה בשווקים מגוונים, ובמיוחד בעתות משבר אלו בהן שוררת חוסר ודאות. ההתמקדות שלי תהיה בהרחבת סל היכולות והשירותים שלנו כדי לתת מענה לצרכים הדינאמים של לקוחותינו מהארץ ומחוצה לה".

במשך עשרות שנים הקבוצה ביססה את אחיזתה בישראל, בשנים האחרונות הקבוצה זיהתה את המציאות המשברית וכחלק ממהלך ההיערכות שלה, החלה להקים מרכזי פיתוח בכל העולם, היא הייתה מחלוצי ה OffShore והיום מדובר בחברת הIT הפרטית הגדולה ביותר בישראל, עם מאות עובדים במרכזי פיתוח בעולם. בשלוש השנים האחרונות קבוצת אמן הפכה לקניון גלובלי עם חנויות בוטיק, היא מחזיקה במרכזי פיתוח על כל רחבי הגלובוס, ב14 מדינות: פולין, סרביה ופורטוגל ושיתופי פעולה במדינות מזרח אירופה כמו קרואטיה, גאורגיה, מולדובה, אלבניה ועוד.

קבוצת אמן היא אחת מ-5 חברות הIT המובילות בישראל, החברה מעצימה ארגונים גדולים באמצעות טכנולוגיה, חדשנות ואנשים. הקבוצה מעסיקה כ-4000 עובדים בארץ ובעולם. בבעלותה 11 חברות בנות המעניקות פתרונות B2B בכל תחום טכנולוגי אפשרי - דאטה, דיגיטל, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ידע, פיתוח, תשתיות, שרשרת אספקה, אסטרטגיות שבבים ועוד, כולל פתרונות של כח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ, Offshore ממספר מרכזים בעולם ועוד. החברה מעניקה שירותים לחברות המובילות במשק בארץ ובעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully