וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל ממשיכה לגייס למרכז המחקר והפיתוח החדש בירושלים

14.3.2024 / 10:06

בשנה שעברה השיקה אפל לראשונה את מרכז הפיתוח של החברה בירושלים, כדי להמשיך ולחזק את פעילותה בישראל ולהתקרב למאגר הכישרונות הגדול בסביבה, שמתפתח להיות מרכז חדשנות נוסף

הכניסה למרכז הפיתוח של אפל בירושלים. יחצ,
הכניסה למרכז הפיתוח של אפל בירושלים/יחצ

מרכז המחקר והפיתוח של אפל בישראל ממשיך לגייס כישרונות למגוון תפקידים חדשים הפתוחים במרכז הפיתוח בירושלים. מרכז המחקר והפיתוח הראשון של אפל בישראל נפתח לפני למעלה מעשור וכיום מועסקים בשלושת מרכזי הפיתוח של החברה - בהרצליה, בחיפה ובירושלים, למעלה מ-2,300 עובדים. אלה שיחקו תפקיד מרכזי בפיתוח הטכנולוגיות החדשניות ביותר של החברה, כולל משפחת השבבים החדשה ביותרM3 עבור מחשבי ה-Mac השולחניים והניידים.

מרכז המחקר והפיתוח בירושלים הוא תוספת חדשה למרכזים הקיימים של אפל בחיפה ובהרצליה. אפל ממשיכה לגייס מהנדסים ומהנדסות בישראל, כולל למרכז החדש בירושלים, למקצועות שונים כמו Design Verification Engineers, System on Chip Design Engineers , Design for Testability (DFT) Engineers, FGPA Engineers, WIreless systemsומהנדסי חומרה/תוכנה עבור אימות סיליקון (Silicone Validation). המהנדסים והמהנדסות שיצטרפו יעבדו על הטכנולוגיות המורכבות ביותר, תוך הגדרת גבולות חדשים בתחום היעילות האנרגטית.

"אנו מתרגשים להיות חלק מקהילת ההיי-טק התוססת של ירושלים והסביבה, ולתרום לאקו-סיסטם דינמי של חדשנות," אמר רוני פרידמן, סגן נשיא באפל העולמית ומנכ"ל אפל בישראל.

מיקום מרכז המחקר והפיתוח בגבעת רם, בין כותלי האוניברסיטה העברית, מאפשר סינרגיה עם האקדמיה, ומעניק הזדמנות לסטודנטים הלומדים מדעי המחשב והנדסת מחשבים להצטרף לחברה.
"המרכז החדש מאפשר לנו להגיע אל טאלנטים חדשים ולהמשיך להתמקד בנושאי הגוונה והכלה (Inclusion & Diversity). צוותינו נמצאים בחזית התכנון של SoCs שמניעים את כל מוצרי אפל - דבר המביא לאתגר ולסיפוק גדול", הוסיף פרידמן.

צוותי ההנדסה בישראל, בשיתוף פעולה עם עמיתיהם בארצות הברית וברחבי העולם, לקחו חלק ביצירת טכנולוגיות חשובות ומובילות, כגון הסיליקון הייחודי של אפל לשעון ה-Apple Watch - משפחות השבבים M1, M2 ו ,M3 טכנולוגיות קישוריות ואלחוטיות, יכולות אחסון ברמה יוצאת דופן המוטמעות בכל קווי המוצרים של אפל, מצלמת חישת עומק החיונית לפיצ'ר זיהוי הפנים(Face ID) , יישומי מציאות מדומה (AR) ו-Apple Vision Pro.

להגשת קורות חיים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully