וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאת שחם מונתה למנהלת מעבדת החדשנות Cityzone בפארק עתידים

14.3.2024 / 10:58

בשלוש השנים האחרונות שימשה ליאת כראש מחלקת פיתוח עסקי במעבדת החדשנות, קודם לכן במהלך -15 השנים כיהנה במגוון תפקידים משמעותיים מטעם משרד הכלכלה והתעשייה, בכללם ראשת הנציגויות הכלכליות של ישראל במדריד ובמקסיקו

ליאת שחם. יחצ,
ליאת שחם/יחצ

הנהלת פארק עתידים תל אביב שבבעלות עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב מודיעה על מינויה של ליאת שחם למנהלת מעבדת החדשנות Cityzone. שחם תחליף את גבי קמינסקי שניהל את מעבדת החדשנות ב-5 השנים האחרונות.

בשלוש השנים האחרונות שימשה ליאת כראש מחלקת פיתוח עסקי במעבדת החדשנות, קודם לכן במהלך 15 השנים כיהנה במגוון תפקידים משמעותיים מטעם משרד הכלכלה והתעשייה, בכללם ראשת הנציגויות הכלכליות של ישראל במדריד ובמקסיקו. עם כניסתה לתפקיד הצליחה יחד עם הסטראט-אפ Batteri מסיטיזון המייצר רובוטים לטעינת רכבים חשמליים לזכות במכרז של EIT urban mobility, ארגון מטעם האיחוד האירופי לקיום פיילוט בפארק עתידים תל אביב המשמש כשדה ניסויים חיים לסטארטאפים, עבור עיריית ת"א, ובסלוניקי, יוון. ליאת בעלת תואר ראשון בלימודי קולנוע וטלוויזיה ותואר שני במנהל עסקים.

CityZone הינה מעבדת החדשנות ושדה הניסוי אשר הוקמה בפארק עתידים תל אביב, בשיתוף עם עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, במטרה לקדם פתרונות טכנולוגיים לאתגרים עירוניים בתחומים שונים, כגון: תחבורה, איכות סביבה, סייבר, תשתיות, קהילה ורווחה ותפעול העיר.

אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "ליאת תרמה רבות למעבדת החדשנות במהלך שלוש השנים בהן שמשה כמנהלת פיתוח עסקי. זה היה אך טבעי, שהיא תוביל מעתה את המעבדה שהפכה במהלך השנים האחרונות לשחקנית משמעותית בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות. על רקע יום האישה, יש חשיבות למקומן של נשים בעמדות מפתח והן בולטות הן בשדרה הניהולית והן בתפקידים ניהוליים בכירים בכל 80 החברות שיושבות בפארק. אני מודה לגבי קמינסקי על 3 שנות ניהול פוריות ומוצלחות וגאה על ההחלטה לעבור לשרת את המדינה ביחידה המובחרת 8200 בתקופה מורכבת זו. על אני בטוח בהצלחתה של ליאת ומאחל לה, שתמשיך להוביל אותנו להישגים ולחדשנות פורצת דרך."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully