וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל שוורצמן מונה לתפקיד VP Publishers ב-CarambolaAI

14.3.2024 / 12:59

בתפקידו החדש, מיכאל יוביל את המערך האסטרטגי ליצירת קשרים חדשים עם בעלי אתרים ויקח חלק בהנעת הגישה החדשנית מבוססת AI אותה החברה מציעה ליצירת קטגוריית פרסום קונטקסטואלי חדשה

מיכאל שוורצמן. יחצ,
מיכאל שוורצמן/יחצ

CarambolaAI, מובילה בפיתוח טכנולוגיות פרסום (Adtech) מבוססות בינה מלאכותית מתקדמות, הכריזה השבוע על מינויו של מיכאל שוורצמן לתפקיד VP Publishers. הניסיון הרב של מיכאל בפרסום דיגיטלי ובתפקידי ניהול מלווה בהיסטוריה של קידום תהליכי צמיחה אסטרטגיים והטמעת חדשנות במגוון תפקידים בחברות פרימיס (Primis) ומקאן (McCann), במהלך העשור האחרון.

בתפקידו החדש, מיכאל יוביל את המערך האסטרטגי ליצירת קשרים חדשים עם בעלי אתרים ויקח חלק בהנעת הגישה החדשנית מבוססת AI אותה החברה מציעה ליצירת קטגוריית פרסום קונטקסטואלי חדשה. "ההצטרפות ל CarambolaAI מהווה הזדמנות ייחודית לתרום לסביבה שבה החדשנות מובילה את הדרך בחיבור מפרסמים לקהל היעד שלהם באופן המושך והרלוונטי ביותר, אני מאוד מתרגש לקחת חלק במוצר ובארגון."

CarambolaAI, חלוצה בתחום הפרסום הקונטקסטואלי, מקשרת בין מיליוני משתמשים להצעות פרסום ייחודיות. החברה, שנוסדה בשנת 2011 ונרכשה על ידי פיירארק טכנולוגיות בע"מ בשנת 2022, מצטיינת בפיתוח טכנולוגיות פרסום לא פולשני, מבוסס על בינה מלאכותית ומותאם לתוכן האתר באופן התופס את תשומת לבם של המשתמשים.

בשנה האחרונה החברה חשפה פתרון מהפכני המעשיר כתבות קיימות עם תוכן נוסף ורלוונטי מרשתות חברתיות, ברמה דיוק ורלוונטיות חסרת תקדים. חדשנות זו מעשירה באופן משמעותי את חוויית המשתמש באמצעות גילוי תכנים חברתיים, בהלימה עם התוכן ותחומי העניין שלהם.

איתן בבאי, Managing Director של CarambolaAI: "הניסיון של מיכאל הוא נכס עבורנו, המומחיות והחזון שלו עולים בקנה אחד עם המחויבות של CarambolaAI להניע חדשנות במיוחד כעת כשאנו למודי ניסיון עם הנוף המשתנה של עולם הבינה המלאכותית המתפתח והשפעתו על תחום הפרסום."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully