וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפש אחת לידידים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 20:28

אילנה ופסקל מנטו. אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
אילנה ופסקל מנטו/אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע

חברי מועדון אגודת ידידי מכון ויצמן למדע, התכנסו ביום שלישי במתחם הסינמה-סיטי שבגלילות, לערב שכלל מינגלינג, הרצאות והקרנת בכורה של הסרט "נפש אחת".

בדברי הפתיחה שנשאו יו"ר אגודת הידידים ומועצת המנהלים של המכון - שמשון הראל - מבעלי חברת 'אמריקה ישראל', ומנכ"לית אגודת הידידים - יעל גורן-וגמן, הודגש כי גם בצל המלחמה מכון ויצמן ממשיך ביתר שאת גם במחקר המדעי וגם בפעילות חינוך מדעי למען הקהילה ולמען המפונים בכל רחבי הארץ.

לאחר מכן האזינו המוזמנים להרצאתו של פרופ' צחי פלפל, מדען ממכון ויצמן העוסק בעיקר בקשר שבין גנטיקה ואבולוציה, שדיבר על המשמעות המורכבת של תרופות מצילות חיים, ועל המושג החדש והמדובר בעולם התרופות - "בטיחות אבולוציונית": מה קורה כשמחוללי המחלה מפתחים מוטציות בעקבות התרופות שאנו לוקחים, ואילו בדיקות נוספות צריך לבצע לתרופות חדשות לפני שהו יוצאות לשוק כדי לוודא שלא ייצרו מחלות חדשות.

את פרופ' פלפל הזמין לבמה חבר המועדון המדעי של אגודת הידידים עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר בישראל, שסיפר על הדרך שעשה מעיסוק בעריכת דין בתחום התאונות, דרך ניהול תעשייתי ועד לתפקיד יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת. בין הנוכחים בערב: אתי ומיקי פירק, פרופ' גבי ברבש, ישראל מקוב, לינה דשילטון, אילנה ופסקל מנטו, ארנה ומשה צור, ג'ודי לין, עו"ד דורון כהן, ערי סטימצקי, עידו נחושתן, שי ולימור ט=D7יטלבוים, ועוד רבים.

אוריאל וג'ודי לין. אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
אוריאל וג'ודי לין/אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully