וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בשוק השואבים: האחים גבאי רכשו את חברת Unico ב-12 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 11:55

חברת OIG רכשה את חברת יוניקו לפי שווי של כ-12 מיליון שקל ותשקיע בשנת 2024 כ-7 מיליון שקל בפרסום והטמעת מותגי החברה. איציק ועופר גבאי, בעלי חברות יוניקו ו-OIG: "מטרתנו - להגיע למחזור של 300 מיליון ש"ח בתוך שלוש שנים"

איציק ועופר גבאי, בעלי חברת OIG שהחזיקו עד לאחרונה ב-66% מחברת Unico, השלימו בימים אלה את רכישת 100% מחברת Unico בע"מ המייצגת הבלעדית בישראל של המותגים Tineco, ו-Valera. המהלך הושלם לאחר שהאחים גבאי רכשו את מניותיו של ליאור ראובן שהחזיק ב-33% משווי החברה המוערכת בכ-12 מיליון שקל והמחזור השנתי שלה עומד על 40 מיליון שקל.

חברת OIG יבואנית מוצרי חשמל אשר נמצאת בבעלותם של האחים איציק ועופר גבאי, מרחיבה באמצעות הרכישה את פעילותם בנתח המרכזי של חברת יוניקו - השואבים עתירי הטכנולוגיה והשואבים השוטפים הנמצאים בצמיחה עולמית ובישראל של עשרות אחוזים, בכוונת האחים גבאי להגדיל את מחזור מכירות שואבי האבק של המותג TINECO במאות אחוזים בשלוש השנים הקרובות כך שבעצם המחזור יכפיל את עצמו מדי שנה.

האחים גבאי רכשו את חברת Unico ב 12 מיליון שקל. צילום: רון ירקוני תקשורת, אתר רשמי
האחים גבאי רכשו את חברת Unico ב 12 מיליון שקל/אתר רשמי, צילום: רון ירקוני תקשורת

איציק ועופר גבאי, בעלי יוניקו ו-OIG: "אנו שמחים לברך על המוגמר. הרכישה תהפוך את יוניקו לאחת החברות המובילות בתחום שוטפי הרצפות. בקרוב נרחיב את סל המוצרים וניצור קטגוריה חדשה של אביזרים נלווים לעולם הניקיון הביתי. חברות יוניקו ו-OIG יפעלו בנפרד. באמצעות פעולות רבות שנבצע דוגמת הרחבת המוצרים המותאמים לצרכן הישראלי, אנו סמוכים ובטוחים כי נעמוד ביעד בתוך שלוש שנים."

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully