וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פסח: רשת חצי חינם מציעה אקונומיקה 4 ליטר בשקל

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 15:29

ברשת המזון מציעים אקונומיקה של המותג הישראלי "פרפקט" במחיר חסר תקדים: "המטרה היא להבטיח חיסכון מיידי ומשמעותי בסל הקנייה של חומרי הניקוי לפסח"

אקונומיקה בשקל של רשת חצי חינם. יח"צ,
אקונומיקה בשקל של רשת חצי חינם/יח"צ

פסח כבר נמצא מעבר לפינה, וזה בדיוק הזמן לצחצח את הבית לקראת החג. מדי שנה, רגע לפני שחג האביב מגיע, הישראלים נוהגים לערוך ניקיון יסודי בביתם, וזו הסיבה העיקרית שרשתות שיווק רבות מציעות מבצעים משתלמים במיוחד על חומרי ניקיון.

אחת מהן היא רשת חצי חינם, שיצאה במבצע חריג שלא נראה בישראל מאז העוף בשקל. בחצי חינם מציעים כעת אקונומיקה 4 ליטר בשקל אחד בלבד. מדובר באקונומיקה של מותג "פרפקט" שמיוצרת בישראל במפעל בצפון הארץ. בנוסף מציעים ברשת חצי חינם מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים על מוצרי ניקיון לפסח מכל הסוגים והמותגים.

ברשת מדווחים על ביקוש גדול שהחל מיד עם תחילת המבצע ומשתפים שבהתאם לכך נערכו עם מלאים גדולים לאקונומיקה על מנת לתת מענה לכולם. כמו כן, המבצע פתוח לכלל הציבור ולא רק לחברי מועדון כפי שלרוב נהוג לעשות במבצעים עמוקים מסוג זה.

"אקונומיקה היא המוצר המוביל והמבוקש ביותר בניקיונות הבית לפסח ולכן בחרנו להציע במבצע מטורף וחסר תקדים דווקא את המוצר הזה", אמרה אורית שלום בג, מנכ"לית רשת חצי חינם. "בנוסף למאות מבצעים מעולים נציע ללקוחותינו גם אקונומיקה 4 ליטר רק בשקל אחד וזאת על מנת להבטיח חיסכון מיידי ומשמעותי בסל הקנייה של חומרי הניקוי לפסח. חשוב לי לשתף שמדובר במוצר ישראלי שמיוצר במפעל בצפון. מזמינה את כולם להגיע לסניפי חצי חינם וליהנות מהמון מבצעים מעולים".

תוקף מבצע אקונומיקה בשקל- 17-22.3.24 | מוגבל ל 2 יח' בכל קנייה מעל 100 ₪ ממגוון מוצרי החנות | תקף בכל סניפי הרשת

  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully