וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הקונספט החדשה של Dreame, הראשונה של המותג מחוץ לאסיה

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 14:57

קבוצת קריסטלינו, המשווקת הרשמית של המותג Dreame בישראל, משיקה חנות קונספט חדשנית וראשונה מסוגה בישראל בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. ישראל היא המדינה הראשונה מחוץ לאסיה שתפעיל חנות בקונספט החדשני

חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ. יח"צ,
חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ/יח"צ

קבוצת קריסטלינו, המשווקת הבלעדית של מותג Dreame בישראל, פותחת חנות קונספט חדשנית בישראל, הראשונה של המותג מחוץ לאסיה והשלישית בעולם של המותג, אחרי שתי חנויות שנפתחו במלזיה.

בתחילת דרכו של המותג קבוצת קריסטלינו הייתה הראשונה בעולם לקבלת זיכיון שיווק ל-Dreame. לאחר שביססה את מעמדה כחברה חדשנית וכמי ששינתה את שוק שואבי האבק בעולם וגם בישראל - מותג Dreame, המשווק בישראל על ידי קבוצת קריסטלינו, בצעד חדשני ונוסף בישראל, כאשר במהלך פתיחת החנות, שגודלה הוא כ-40 מ"ר, השקיעה החברה כ-1.5 מיליון שקל.

המותג שהצליח ליצור באזז ולקבץ סביבו קהל צרכנים אדוק ברחבי העולם, זוכה לקבל ציונים גבוהים באתרי הדירוגים השונים, וכן חרת על דגלו את מהפכת ה- Ai בזירת שואבי האבק העולמית. בעולם, ובישראל בפרט, החיבה העזה של הצרכנים לחידושים טכנולוגיים האיצה את שוק השואבים הרובוטיים והשוטפים לפופולריות עצומה בשוק המקומי, בעוד השואבים הפכו לגאדג'ט נחשק וסמל סטטוס של ממש, כזה שמשנה את תפיסת ניקיון הבית.

חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ. יח"צ,
חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ/יח"צ

פתרונות מעוצבים

ההצלחה לא נעלמה מעיניהם של המומחים ב-Dreame הכינה את הקרקע לשלב הבא והטבעי בהתפתחות המותג בישראל והיא השקת חנות קונספט ייחודית למותג אשר תנגיש את החזון הטכנולוגי של Dreame בצורה שלא הייתה אפשרית בעבר בישראל, תאפשר לצרכנים להתחבר לראייה ההוליסטית של החברה, לחוות אותה במו עיניהם, ולהבין כיצד Dreame תוכל לשפר את איכות חייהם באמצעות פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומעוצבים - הן בתחום הלייפסטייל (ניקיון הבית), ה- Wellness והבית, והן בעולמות הגאדג'טים - במה שניתן להגדיר כמהפכה אמיתית.

חנות הקונספט החדשנית תציג את מיטב המוצרים המתקדמים של Dreame המביאה עידן חדש לתחום באמצעות חוויה טכנולוגית פורצת דרך, כזו שאין שנייה לה בעולם, שקובעת סטנדרטים חדשים בתעשייה, וכמובן חוויית לקוח ברמה גבוהה.

מעבר לשואבי האבק העוצמתיים והטכנולוגיים של המותג, חנות הקונספט בראשל"צ תאפשר חוויית התנסות גם בשאר המוצרים ש-Dreame ישראל משווקת ועתידה לשווק בתחומי ניקיון הבית, טיפוח הגוף ועולם היופי, כגון מייבשי שיער חדשניים ומוצרים נוספים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ. יח"צ,
חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ/יח"צ

חלום של כלב

לקראת ההשקה, החברה הבינלאומית הביאה לישראל במיוחד את DreamDog - הכלב הרובוטי שעתיד לחולל מהפכה בשוק הגאדג'טים העולמי בשנה הקרובה. DreamDog בעל ממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמש המאפשר למשתמשים החל משילוב של פעולות יום-יומיות (ריקוד, הליכת ירח, קפיצה ועוד) ועד לפיצ'ר מתקדם של מענה על שאלות.

מעבר לחדשנות שהוא מביא איתו, הכלב הרובוטי יכול לבנות מפות פנימיות באמצעות מכ"ם לייזר וחיישני תפיסה שונים, וניתן להגדיר לו נקודות סיור על אפליקציה, והיא יכולה ליצור באופן אוטונומי מסלולי סיור וללכת לצד הנקודות לפי הסדר. כל זאת במגוון גרפיקות, תקשורת רב לשונית ותצוגה של כמעט 360 מעלות.

DreamDog יכול להתחבר לשרת הרשת דרך הבית WiFi וניתן לשלוט בו מרחוק באמצעות האפליקציה לנייד, כדי לצפות בשדה הראייה שלו בבית ולכוון אותו לאן שרק רוצים.

חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ. יח"צ,
חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ/יח"צ

"פוטנציאל אדיר גלום בשוק המקומי"

רונן סלם, מנכ"ל Dreame ישראל: "המהלך אותו אנו מובילים ביחד עם חברת Dreame העולמית הוא פורץ דרך וחסר תקדים בישראל. בחירתה של Dreame לפתוח את חנות הקונספט השלישית בעולם בישראל מעידה על ההצלחה הגדולה של המותג בקרב הקהל הישראלי, על צמיחת והתפתחות שוק שואבי האבק החדשניים, ועל הפוטנציאל האדיר הגלום בשוק המקומי.

Dreame היא חברה בינלאומית פורצת דרך בתחומה ומבססת מעמדה כמובילה טכנולוגית, כזו שמעניקה לצרכנים ערך מוסף, משנה את תפיסת הניקיון הביתי ולמעשה משנה חיים. בחנות הקונספט תשווק Dreame ישראל את כלל המוצרים המתקדמים של החברה בכל הקטגוריות, לקראת התרחבות משמעותית של החברה - בקטגוריות נוספות, חדשות וחדשניות, ובמוקדים נוספים - ואין כל ספק כי Dreame תמשיך להתהוות כחדשנית ביותר וכמובילה בכל תחומי פעילויותיה".

חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ. יח"צ,
חנות קונספט חדשנית של המותג דרימי בישראל, קניון הזהב, ראשל"צ/יח"צ

מינוף טכנולוגיות אסטרו-דינמיות

Dreame Technology, שהוקמה בשנת 2015, היא חברת מוצרי צריכה חדשנית המתמקדת במכשירי חשמל ביתיים חכמים עם החזון "לשפר את איכות החיים" של משתמשים ברחבי העולם. החברה מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים על ידי מינוף טכנולוגיות אסטרו-דינמיות פורצות דרך המגובות בלא פחות מ-150 פטנטים רשומים, ובעזרת צוות מחקר ופיתוח המורכב ממומחים בתחום ההייטק, התעופה והחלל.

בסוף 2017 Dreame הצטרפה לאקוסיסטם של Xiaomi ככוח המניע והמפעל המוביל של מכשירי ניקוי ביתיים חכמים. מאז, למעלה מ-21 מיליון משקי בית בלמעלה מ-120 מדינות נתנו אמון במוצרי Dreame הנמכרים בלמעלה מ-4,000 חנויות ויותר מ-7.5 מיליון חברי מותג ברחבי העולם.

המנכ"ל והמייסד, מר יו האו, התמקד במכניקת נוזלים חישוביים באוניברסיטת Tsinghua. יזמות וטכנולוגיה הן אהבות חייו. בגיל 12 המציא את "מעגל השליטה הכפולה", שם מקורו של חלומו הטכנולוגי. בשנת 2009 השיק יו האו פרויקט מחקר חלל בשם "סדנת שמיים" באוניברסיטת Tsinghua ומשך תשומת לב והשקעה של חברת בואינג. "סדנת שמיים" הייתה המרחב המוקדם ביותר בסין, וכיום הוא הצוות המוביל בטכנולוגיית הסטודנטים באוניברסיטת Tsinghua.

מחדשת בתחום הניקיון החכם

מכיוון שמדע התעופה והחלל הוא טכנולוגיית הליבה מאחורי Dreame, החברה בנתה צוות מחקר ופיתוח וצוות ניהול מוצר בתחום ההייטק. אנשי המחקר והפיתוח מהווים עד 80% מהצוות, עם עדיפות בהתמודדות עם בעיות טכניות מרכזיות, כולל מומחים שעבדו בעבר בפרויקט שנז'ו 6.

בחזרה לליבת הפעילות של Dreame, החברה מתחדשת כל העת בתחום הניקיון החכם ויישום טכנולוגיות מתקדמות על שואבי אבק אלחוטיים, רובוטים גורפים ועוד, ובונה בהדרגה את קו המוצרים שלה. במהלך תהליך הייצור Dreame מאמצת שלושה קווי ייצור כדי להבטיח תפוקה שנתית של מיליוני יחידות במגוון רחב של קטגוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully