וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנויות אדידס מצטרפות למועדון הלקוחות קרפור קלאב

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 14:44

לאחר השקת כרטיס המועדון של קרפור קלאב בשיתוף פעולה עם חברת כאל, אפליקציית bit ו-Visa, החברה גאה להודיע על הצטרפותן של 42 חנויות אדידס המופעלות בזיכיון על ידי אלקטרה, למגוון הפורטפוליו של מותגי מועדון הלקוחות

כרטיס האשראי החדש קרפור קלאב. lead,
כרטיס האשראי החדש קרפור קלאב/lead

חנויות אדידס המופעלות בזיכיון אלקטרה מוצרי צריכה מצטרפות למועדון הלקוחות הראשון מסוגו בישראל הכולל מגוון עולמות תוכן · כבר היום, קרפור קלאב מציעה את אחוזי הצבירה הגבוהים בשוק

מועדון הלקוחות של קרפור, שהושק כעת באופן רשמי, לאחר תקופת הרצה, כולל את הרשתות המופעלות על ידי קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה: קרפור, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, קולומביה, שבילים, אאוטסיידרס גם חנויות מרשת אדידס. מדובר במועדון הלקוחות הראשון מסוגו בישראל הכולל רשתות מזון, אופנה וחשמל תחת קורת גג אחת.

מדובר בהבעת אמון משמעותית מצד רשת אדידס, השואפת להגביר את המעורבות והנאמנות של הלקוחות הישראלים תוך מתן הטבות חסרות תקדים לחברי המועדון: אחוזי הצבירה יעמדו על כ-15% מסכום הקנייה, אחוזי הצבירה הגבוהים ביותר מבין מועדוני הלקוחות בישראל.

לרגל ההשקה הרשמית, קרפור קלאב יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות וברדיו, ומציעה הטבות מיוחדות לזמן מוגבל: ברשת מחסני חשמל, חברי המועדון ייהנו מ- 10% צבירה בכל קנייה (עד לתאריך 6.4.24), בחנויות אדידס המופעלות על ידי אלקטרה, חברי המועדון יזכו ב-30% צבירה בכל קנייה וברשת קולומביה, חברי המועדון יקבלו 15% צבירה בכל קנייה (עד לתאריך 22.4.24).

כלל לקוחות המועדון של קרפור מקבלים החל מ-5% צבירה ברשת קרפור ועד 15% בשאר רשתות המועדון, כאשר ניתן לממש את נקודות הצבירה גם באפליקציית bit וכל נקודת צבירה שווה ערך לשקל אחד. זאת בנוסף לצבירה על כל עסקה בכרטיס האשראי, כולל העברות כספים באמצעות אפליקציות תשלומים בהתאם לתקנון המועדון. יתר על כן, למצטרפים חדשים ניתנת הטבה של 8% צבירה בכל קנייה ברשת קרפור למשך ארבעה חודשים.

בנוסף, חברי המועדון ומצטרפים החדשים מקבלים פטור מדמי כרטיס לשנה ומהטבת הצטרפות בסך 120 שקל למימוש ברשתות המועדון. לשם השוואה, בשוק המזון מוצעים כיום אחוזי צבירה של כ- 1-2% בלבד.

אבי צימרמן, מנכ"ל קרפור קלאב: "אנו נרגשים לצרף את חנויות אדידס למועדון הלקוחות המשתלם בישראל ולהרחיב את מגוון המותגים שלנו. מהלך אסטרטגי זה לא רק משפר את חווית הקנייה של החברים שלנו אלא גם מחזק את המחויבות שלנו להציע את הצעת הערך האטרקטיבית ביותר עבור הצרכנים הישראלים. קרפור קלאב מעניק כוח גדול לקהל לקוחותיו ומאפשר לו ליהנות מהטבות ייחודיות במגוון רחב של עולמות תוכן. נמשיך לפעול להשאת הערך הגדול ביותר עבור ציבור לקוחותינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully