וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מכבי אסתטיקה מתרחבת ומקימה רשת שותפים בפריסה ארצית

18.3.2024 / 10:36

הראשונה המצטרפת להסכם היא רופאת העור ד"ר להבית אקרמן: "ההנחה תאפשר לחברות וחברי מכבי ליהנות מטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמת, מבלי להתפשר על מקצועיות"

מימין טוני כהן מנכ"לית מכבידנט וד"ר להבית אקרמן. אוראל עזרא,
מימין טוני כהן מנכ"לית מכבידנט וד"ר להבית אקרמן/אוראל עזרא

רשת מכבי אסתטיקה מתרחבת בימים אלו ומקימה רשת שותפים בפריסה ארצית. במסגרת זו רופאת העור, ד"ר להבית אקרמן, הראשונה שמצטרפת להסכם. אקרמן היא מומחית בינלאומית לרפואת עור ובעלת מעל ל - 17 שנות ניסיון בתחום האסתטיקה הרפואית.

רשת מכבי אסתטיקה משיקה לראשונה רשת שותפים במודל פעילות חדשני וראשון מסוגו בישראל, במסגרתו תעניק שירותים אסתטיים מהמתקדמים ברחבי הארץ, באמצעות מרכזים רפואיים, מרפאות וקליניקות פרטיות, על ידי רופאים מומחים מוכרים ובעלי שם, במטרה להנגיש שירותים אסתטיים בתנאים מיוחדים לחברי וחברות רשת "מכבי שירותי בריאות" בכל הארץ.

במסגרת ההסכם, לקוחות מכבי שרותי בריאות ייהנו מהנחה של 17% לטיפולים אסתטיים בסניפיה של דר' אקרמן בהרצליה פיתוח ובנווה סביון. ד"ר אקרמן, כמו כלל השותפים ברשת, תעניק שירותים אסתטיים רפואיים מתקדמים למבוטחי מכבי, במקביל לחמשת סניפי מכבי אסתטיקה בת"א, רעננה, ראשל"צ, חיפה ואשדוד.

לקוחות מכבי ייהנו גם ממגוון שירותים אסתטיים מתקדמים, וגם מתנאים מיוחדים, שמציעה ד"ר אקרמן בשני סניפיה. בין השירותים אותם מציעה ד"ר אקרמן במרפאותיה: הזרקות למילוי ופיסול הפנים, טיפולים משולבי מכשור לפיגמנטציה וצלקות, הרמה ומיצוק ללא ניתוח, עיצוב גוף, הזרקות להזעת יתר והסרת שיער בלייזר. בנוסף, יהנו לקוחות מכבי מהנחה משמעותית על כלל מוצרי הטיפוח של ד"ר אקרמן : קרם גוף, אל סבון, דרמו עור, מרגיעור, סרום C, קרם חמאת מגן ועוד.
רשת השותפים של מכבי אסתטיקה, תפעל לצד סניפי הפרימיום של מכבי אסתטיקה בניהולה של דר' מוניקה אלמן.

לקוחות מכבי שרותי בריאות אשר ירצו לתאם תור לסניפיה של ד"ר אקרמן, יוכלו לעשות זאת החל מיום ראשון, ה - 31.3.24 ולרשותם יעמדו מגוון ערוצים לרישום וקבלת שובר הזכאות להנחה, אותו יציגו בהגיעם למרפאה: עמודי נחיתה של הקמפיינים השונים, לשונית ייעודית באתר מכבי אסתטיקה, פניה בוואטצאפ או סריקת קוד QR.

להבית אקרמן. אוראל עזרא,
להבית אקרמן/אוראל עזרא

טוני כהן, מנכ"לית מכבי אסתטיקה: "מכבי אסתטיקה תרחיב בשנת 2024 את מספר המרפאות במסגרתן תציע שירותים אסתטיים מגוונים ללקוחותיה. אנו שמחים על הצטרפותה של ד"ר אקרמן, בעלת ניסיון עתיר שנים ומקצועיות שאינה מוטלת בספק, לרשת השותפים שהקמנו. מטרת המהלך היא להנגיש לכ-2.5 מיליון חברי מכבי שרותי בריאות את הקירבה הפיזית למרפאות מחד, ואת עולמות האסתטיקה מאידך".

ד"ר להבית אקרמן: "אני שמחה להצטרף לרשת השותפים של מכבי אסתטיקה ולהציע טיפולים אסתטיים מתקדמים לחברות וחברי מכבי. האסתטיקה הפכה לנחלת הכלל, ואינה נחלתם של עשירים בלבד. ההנחה תאפשר לחברות וחברי מכבי ליהנות מטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמת, מבלי להתפשר על מקצועיות. אני גאה להשתייך לארגון בריאות שנותן מענה כזה לחבריו ומביא סטנדרט חדש של רפואה אסתטית בישראל".

אלי פסח, סמנכ"ל הכספים ומנהל מכבי אסתטיקה: "הצטרפותה של דר' אקרמן לרשת השותפים של מכבי אסתטיקה, הינה צעד חשוב לחיזוק המותג. לאחר שרכשנו את מרפאות הפרימיום של דר' אלמן, המציעות טיפולים אסתטיים משולבים עם מכשור טכנולוגי מהמתקדמים בארץ, אנו פועלים להנגיש שירותים אילו למבוטחינו בכל תחום ובפריסה ארצית. אני מברך את דר' להבית אקרמן על הצטרפותה למותג העולה "מכבי אסתטיקה" שיעניק שירותים אסתטיים מקצה לקצה ליותר מ- 2.5 מיליון מבוטחי מכבי ולכלל חברי קופות החולים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבידנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully