וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוטא קור, הפועלת בסמוך לשדרות, מרחיבה את פעילותה ומכריזה על גיוס עובדים חדשים

18.3.2024 / 16:22

בשלב הנוכחי החברה מגייסת מהנדסי מכונות ומשרות בתפקידי תפעול שונים הכוללים בין היתר, ראש תחום הדרכות בחברה, קניינים תפעוליים, בקרי איכות ספקים ועוד

ארז פרייבך. זוטהקור,
ארז פרייבך/זוטהקור

חברת הסטארט-אפ הישראלית זוטא קור(ZutaCore) , המפתחת פתרון חדשני לקירור נוזלי שאינו מוליך חשמל עבור שרתים ומרכזי נתונים (Data Centers), מכריזה על מהלך לגיוס עובדים חדשים למטה החברה ומרכז המו"פ שלה הפועל באזור התעשייה "ספירים" הסמוכה לשדרות.

בשלב הנוכחי החברה מגייסת מהנדסי מכונות וכן תפקידי תפעול שונים הכוללים בין היתר, ראש תחום הדרכות, קניינים תפעוליים, בקרי איכות ספקים ועוד. לרשימת התפקידים המלאה ניתן לראות באתר החברה.

בכוונת החברה לגייס עד סוף השנה כ - 35 עובדים אשר יצטרפו ל - 60 עובדי החברה (מהם 50 עובדים בישראל) במטרה לתת מענה לביקוש ההולך וגדל לפתרונות נוזל הקירור הייחודי לשבבים שפיתחה החברה אשר מביא לצמיחה בפעילות החברה ברחבי העולם. גיוס העובדים מצטרף להכרזות אסטרטגיות נוספות עליהן הכריזה זוטא קור לאחרונה ובראשן הבעת אמון משמעותית מצד תאגיד הענק היפני מיצובישי עם השקעה בהיקף ראשוני של 8 מיליון דולר בחברה ואפשרות להגדיל את היקף ההשקעה בטווח הקרוב. במקביל לכך, מיצובישי גם תשלב את פתרונותיה לקירור שרתים וחדרי מחשוב כ - White Label תחת קו המוצרים הגלובלי שלה וכך תרחיב משמעותית את היקף החדירה של פתרונות האנרגיה הירוקה של זוטא קור בשוק השרתים ומרכזי המחשוב העולמי ולהגדיל את הכנסותיה במיליוני דולר בשנה.

מדובר באחד התחומים הזוכים להתעניינות עצומה בקרב חברות המחשוב, ספקיות מחשוב הענן, יצרני השבבים וגופים המפעילים דטה סנטרים על רקע הזינוק בשימושי טרנספורמציה דיגיטלית ובמיוחד ביישומים מבוססי AI שמייצרים דרישה לעוצמות עיבוד חסרות תקדים וצריכה גבוהה יותר של חשמל. לאור היכולת של מנגנון הקירור הייחודי של זוטא קור, המאפשר להפחית משמעותית את עלויות החשמל ולנצל בצורה טובה יותר את שטח חוות השרתים תוך הורדת פליטות הפחמן, זוטא קור רושמת גידול של עשרות אחוזים בהיקף פעילותה.

ארז פרייבך, מייסד שותף ומנכ"ל זוטא קור, אמר כי "זוטא קור נמצאת בצומת מרכזית המגשרת בין הדרישה לשבבים עתירי הספק שיוכלו לספק מענה ליישומי ה - AI לבין הצורך בהורדה של עלויות החשמל האדירות שהם צורכים והורדת פליטות הגז. אנו גאים להגדיל את מקורות התעסוקה באזור העוטף ומכאן להביא את הבשורה הטכנולוגית של זוטא קור. חשוב לציין כי אנו נמצאים גם בתהליך התרחבות גלובלי הכולל פתיחת מרכזי פעילות בהודו ובטיוואן."

לשליחת קורות חיים לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully