וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליימוביל העולמית חתמה על עסקת ענק עם חברת דיסני

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 13:27

חברת פליימוביל העולמית מודיעה כי חתמה עסקת על ענק עם חברת דיסני לפיה היא תחזיק ברישיונות לסדרת ערכות מבוססות דמויות דיסני, כך לפי דיווח של קבוצת משחקי יצירה-אורדע, המשווקת הרשמית של פליימוביל בישראל

פליימוביל בשיתוף פעולה עם דיסני ערכת מיקי ופו הדב שיווק משחקי יצירה אורדע בישראל. פליימוביל,
פליימוביל בשיתוף פעולה עם דיסני, ערכת מיקי ופו הדב שיווק משחקי יצירה אורדע בישראל/פליימוביל

קבוצת משחקי יצירה הינה המשווקת הרשמית של חברת פליימוביל בישראל מאז 1999. בימים אלא, במקביל להשקה העולמית, מציגה קבוצת משחקי יצירה אורדע בישראל את סדרת המוצרים החדשים של פליימוביל בשיתוף פעולה עולמי עם חברת דיסני.

בחברות דיסני ופליימוביל מוסרים שמהות החיבור הטבעי בין שתי החברות, המשלב סקרנות ודמיון יחד עם דמויות אהובות, שתכונותיהן החביבות והסקרניות הופכות אותן למודל לחיקוי אידיאלי לילדים".

בין הדמויות החדשות אשר יהוו סדרות בפני עצמם של פליימוביל, ואף יגיעו לישראל בחג הפסח הקרוב יככבו מיקי ומיני מאוס, פו הדוב, נמר וחזרזיר שיהוו חלק מסדרת Playmobil 1.2.3 המתאימה לגילאים הקטנטנים. כל אחת מערכות המשחק החדשות של פליימוביל-דיסני תכלול גם תכונות חינוכיות המבוססות על שלושה שלבי למידה מחוברים התומכים בהתפתחות האישית של הילד.

הערכות החדשות יאפשרו לקטנטנים, באמצעות משחק, לחקור את העולם, לגלות יצירתיות ודמיון ואף לפתח כישורים מוטוריים נוספים כגון מיון צורות, ערימת בלוקים, גילוי אפקטים קוליים, ספירת מספרים ראשונים, משחק תפקידים ראשון ואלמנטים מהנים אחרים. כל התכונות הללו משפרות יכולות קוגניטיביות, מיומנויות מוטוריות עדינות ויצירתיות, כמו גם שפה וכישורים חברתיים, מספרים בחברת פליימוביל.

"בשלב הראשון נציג 6 ערכות משחק של Playmobil 1.2.3 בהשראת מיקי ומיני מאוס של דיסני, כמו גם פו הדוב, הנמר והחזרזיר, כשבהמשך השנה יגיעו ערכות חדשות עם דמויות נוספות מעולמו של דיסני" אומרים בקבוצת יצירה אורדע.

פליימוביל בשיתוף פעולה עם דיסני ערכת מיקי ופו הדב שיווק משחקי יצירה אורדע בישראל. פליימוביל,
פליימוביל בשיתוף פעולה עם דיסני ערכת מיקי ופו הדב שיווק משחקי יצירה אורדע בישראל/פליימוביל

במשך קרוב לארבעה עשורים, המותג פליימוביל הפך לשם נרדף לתפקידי משחק יצירתים לילדים ומחובר עם תקני איכות ובטיחות מהגבוהים ביותר באירופה. מהחברה נמסר: "מהרעיון הראשון ועד החבילה הסופית, PLAYMOBIL ® לא עושה פשרות, ומבטיחה שצעצועי PLAYMOBIL יהיו מהנים ומקדמים להתפתחות ילדים".

לקראת פסח תציג חברת משחקי יצירה ערכות נוספות של פליימוביל בסדרת אספנים מיוחדת למבוגרים. ליין רכבי אספנות בשיתופי פעולה עם מרצדס, פורשה ועוד.

את סדרות פליימוביל החדשות, המשווקות על ידי קבוצת משחקי יצירה אורדע, ניתן להשיג בחנויות הצעצועים והמשחקים המובחרות, אתרי סחר ובאתר אמיגו www.amigo.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully