וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמנתי מרק ממסעדה, קיבלתי שקית נודלס מהסופר בשני שקלים"

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 12:28

לקוח הזמין משלוח של מרק וון טון ב-41 שקלים, וקיבל צלוחית מרק ולצדה שקית אטריות סגורה של חברת מג'יק בסגנון "מנה חמה". אחרי שהגולשים סיימו להתעלף ולהטריל, הסתבר שזה עוד לא הכל

מתכוני סטדנטים - ככה תכינו נודלס בשלוש דקות/צילום: דייב שחר, עריכה:אמיר קוטיגרו, בימוי: בת גולן

קבוצת הפייסבוק "איך זה נראה באמת?" היא עמוד צרכני שנועד לעורר מודעות, לעתים רבות תוך שיח הומוריסטי. הקבוצה משווה איך נראה המוצר במודעה לעומת מה שהביא השליח לסף ביתנו, וקראת לציבור לפרסם תמונות מקבילות - מה הם הזמינו לעומת מה קיבלו: "הדיון שלנו חשוב כדי לייצר קהילה וצרכנים נבונים שיודעים לדרוש את מה שמגיע להם".

הגולש אלכס העלה אתמול בערב פוסט שגרר תגובות נדהמות, צוחקות וכועסות כאחד. "אושי אושי הזמנתי סושי + את הדבר הלא מוסבר הזה שבתמונה, אני בעצמי חשבתי שמישהו שם בסניף מסתלבט, התקשרתי והם אמרו שככה זה מגיע וצריך לציין בהערה אם רוצים את זה בתוך המרק", כותב אלכס.

לדבריו, "קיבלתי צלוחית מרק + נודלס שעולה 2.5 שקלים תמורת 41 שקל, בקיצור משעשע שהם ברצינות מוציאים מנה שנראית ככה".

בתמונות המצורפות לפוסט רואים שאלכס קיבל קערית מרק, ולידה שקיק של נודלס להכנה מהירה של חברת מג'יק, בסגנון "מנה חמה", אותן היה צריך להכניס בעצמו לתוך המרק על מנת לקבל את האפקט הרצוי. יצוין כי אכן מופיעה בהזמנה האפשרות לבקש כי האטריות יוכנסו למרק כבר במסעדה.

מרק וון טון - מה שהוזמן ומה שהגיע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מה שהוזמן ואיך זה נראה באמת. "מנה חמה ב-41 שקל זה השניצל וצ'יפס ב-80 שקל החדש?"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הגולשים התעלפו למראה שקיק הנודלס העלוב למראה, ולא חסכו ביקורת: "די נו אין מצב, זאת הטרלה נכון?", שאלה לין. "אז הוציאו לך מנה חמה, אין לתאר", כתבה נטע. "ועוד בהרכבה עצמית, איזה בושות", הוסיפה ספיר. "מנה חמה ב-41 שקל זה השניצל וצ'יפס ב-80 שקל החדש?", תהה תום, וקים הוסיפה: "לפחות את שאר הירקות הביאו, או שהיית צריך לקטוף מהגינה ולציין אם רצית בתוך המרק?".

אבל זה לא הכל: הגולשים חדי העין הסבו את תשומת לבו של אלכס לתאריך התפוגה על שקיק הנודלס: אוקטובר 2021, התקופה החביבה ההיא שבה חבשנו מסיכות ורחצנו באלכוג'ל. "אתה מודע לכך ששלחו לך אטריות שהתוקף שלהן פג לפני שנתיים וחצי? לא עפו לך עטלפים מהשקית כשפתחת אותה?", שאל יובל. אביעד סיכם את הדברים: "ניצחת, אפשר לסגור את הקבוצה. תודה על הכל".

מרשת אושי אושי טרם נמסרה תגובה, אבל אלכס עדכן בפוסט שבעלי הסניף התקשר, התנצל והבטיח לתקן. "אציין שהסושי שלהם היה סבבה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully