וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת "פעילים - ניהול תיקי השקעות" יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש

19.3.2024 / 11:55

הקמפיין, אשר יובל על ידי משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, ידגיש את מומחיות החברה בניהול תיקי ההשקעות ואת היוזמה הבלתי פוסקת של מומחי ההשקעות של "פעילים" - ויפורסם במגוון אפיקים כגון חסויות, טלוויזיה ודיגיטל

פעילים תיקי השקעות. יחצ,
פעילים תיקי השקעות/יחצ

חברת "פעילים" לניהול תיקי השקעות יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של החברה אליו יתלווה גם מהלך תקשורתי - הכולל השקת לוגו מחודש וקמפיין תחת הקונספט "אנחנו פעילים". הקמפיין, אשר יובל על ידי משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, ידגיש את מומחיות החברה בניהול תיקי ההשקעות ואת היוזמה הבלתי פוסקת של מומחי ההשקעות של "פעילים" - ויפורסם במגוון אפיקים כגון חסויות, טלוויזיה ודיגיטל.

הלוגו החדש משמר את נכסי המותג אשר מיצבו את "פעילים" לאורך השנים כמותג אייקוני ודומיננטי, אך גם מציג מימד בולט של תנועתיות והישגיות (תצורת החץ הבולטת, המבטאת את התנועה המתמדת קדימה - אל עבר הגדרת יעדים שאפתניים ועמידה בהם). עולם תוכן זה מבטא באופן עמוק את הרוח העומדת בבסיס המותג - רוח של יוזמה ופרואקטיביות.

במקביל לחידוש הלוגו, המותג עתיד לפתוח בקרוב בקמפיין תקשורתי, תחת המסר האסטרטגי "אנחנו פעילים".

בהמשך לתפישה המובילה את חידוש הלוגו, גם הקמפיין, והמסר שבבסיסו - מבטאים את גישתה היוזמת והפרו-אקטיבית של "פעילים" אל מול קהל לקוחותיה, גישה המבטיחה מעטפת שירותית יוצאת דופן כלפי חוץ, ומהווה מגדלור פנים-ארגוני, המגדיר את רוח הארגון, עובדיו ומנהליו.

מנכ"ל פעילים, אבישי קרואני, מברך על המהלך ואומר: "חברת פעילים שואפת להציג, בעזרת האסטרטגיה השיווקית שלה, את המקצועיות הבלתי מתפשרת של מנהלי ההשקעות שלנו, שפועלים ללא הרף כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. זאת כמובן, תוך הישענות על המותג החזק והוותיק של פעילים כאחת מהחברות המובילות בשוק ההון הישראלי".

החברה, שנוסדה בשנת 1987, נמצאת בבעלות מלאה של בנק הפועלים, ומתמחה בניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים, חברות ציבוריות ופרטיות, מלכ"רים, חברות ממשלתיות, רשויות מקומיות ועוד. פלח השוק שהחברה פונה אליו הינו בצמיחה בשנים האחרונות והיקפו מוערך בכ-100 מיליארד ₪. החברה מנהלת תיקי השקעות בהיקף של כ-16.5 מיליארד ₪ לכ-6000 לקוחות. רונן שטיין מכהן כיו"ר הדירקטוריון ואבישי קרואני הוא מנכ"ל החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • השקעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully