וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביוטק לב חי גנטיקה מודיעה על שורת מינויים חדשה

19.3.2024 / 13:44

החברה העוסקת בפיתוח בדיקות גנטיות לתזונה ותרופות בהתאמה אישית, מינתה את פרופ' רונן לבשטין ליועץ המדעי הראשי לענייני פארמקוגנטיקה ואת רוני חכים משה לתזונאית ראשית בחברה

פרופ' רונן לבשטין. יחצ,
פרופ' רונן לבשטין/יחצ

חברת הביוטק הישראלית, לב חי גנטיקה (MyGenes) העוסקת בפיתוח של בדיקות גנטיות לתזונה מותאמת אישית ותרופות בהתאמה אישית, מודיעה על סבב מינויי בכירים לקראת השקה של בדיקה נוספת פורצת דרך.

החברה מינתה את פרופ' רונן לבשטין, מנהל מערך הפרמקולוגיה בביה"ח תל השומר ליועץ המדעי הראשי שלה לענייני פארמקוגנטיקה, ליווי המחקר והפיתוח של הבדיקה לתרופות מותאמות אישית, עליה שוקדת החברה מזה 8 שנים ובהשקעה של 40 מיליון דולר.

הבדיקה הפארמקוגנטית של לב חי נחשבת לפורצת דרך בתחומה וכאשר תושק, תהיה מסוגלת להתאים למטופל את התרופה והמינון המתאימים לו ביותר, מתוך מאות סוגים שונים של תרופות למאות מחלות שונות.

התאמה אישית של תרופה למטופל עפ"י רקע גנטי תסייע לרופא להתאים למטופל את התרופה המתאימה לו ביותר. מה שיביא לשיפור דרמטית ביעילות הטיפול ולהפחתת תופעות לואי וסבל למטופל.

רוני חיים משה. MyGenes,
רוני חיים משה/MyGenes

בנוסף מינתה החברה את רוני חכים משה להיות התזונאית הראשית בחברה, רוני המשמשת כתזונאית קלינית מזה 15 שנים, היא בעלת תואר ראשון B.sc במדעי התזונה ותואר שני MPH בבריאות הציבור ואפידמיולוגיה מהאוניברסיטה העברית. לרוני ניסיון קליני רב הן מהמגזר הציבורי והן הפרטי.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully