וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמת הייעוץ Tefen עוברת למשרדים חדשים ומגייסת עובדים

20.3.2024 / 9:07

המשרדים משתרעים על אלף מ"ר, וכוללים אולם של 120 מ"ר לאירוח פורומים של בכירים וקומת גג לאירועים. בימים אלה מקדמת Tefen רכישות בתחומי ייעוץ לסקטורים כמו תחבורה ותשתיות, פיננסים ומפעלי תעשייה

תפן. יחצ,
תפן/יחצ

קבוצת הייעוץ הגלובאלית Tefen שבבעלותה נמצא המכון ליצור מתקדם של משרד הכלכלה וחברות בתחומי הטכנולוגיה וה- AI מרחיבה את פעילותה, עוברת למשרדים חדשים ביהוד ומגייסת עובדים למגוון תפקידים ותחומים. המשרדים משתרעים על אלף מ"ר, וכוללים אולם של 120 מ"ר לאירוח פורומים של בכירים וקומת גג לאירועים. בימים אלה מקדמת Tefen רכישות בתחומי ייעוץ לסקטורים כמו תחבורה ותשתיות, פיננסים ומפעלי תעשייה.

מאז תחילת המלחמה פעילותה של Tefen צמחה והביקושים לשירותיה גדלו שכן לא מעט עסקים נפגעו ונזקקים לסיוע אסטרטגי ולהתייעלות על מנת לשמור על הרציפות העסקית. Tefen מסייעת לעשרות עסקים ומפעלים ובהם גם כאלה שנמצאים בקו העימות בצפון ובדרום, בשדרוג תשתיות הייצור, בדגש על אוטומציה ומערכות חכמות של בדיקה ובקרת איכות. בתוך כך, החברה מחפשת לגייס עובדים למגוון תפקידים ובהם: מהנדסי תעון, הנדסאי תעון ומכונות, שרטטים, PMO, מנהלי פרויקטי ביצוע, יועצים ארגוניים ופסיכולוגים ארגוניים.

מלי ביצור פרנס. ענת קזולה,
מלי ביצור פרנס/ענת קזולה

מלי ביצור פרנס, מנכ"לית ובעלים משותפת ב Tefen: "אנחנו רואים את עצמנו כבעלי תפקיד מכריע בשימור השרידות העסקית של העסקים והחברות שחווים על בשרם את המשבר הכלכלי שהביא איתה המלחמה. כפי שלמדנו במשבר הקורונה, וביתר שאת במלחמה הנוכחית, הגברת עצמאות הייצור, בעיקר בכל הנוגע לסחורות ורכיבים חיוניים, היא בעלת חשיבות מכרעת לביטחון הלאומי ולחוסן הכלכלי. ולכןTefen מהווה נדבך חשוב בהכשרת התעשייה הישראלית לתפקד גם בעת חירום ובזה אנו עוסקים מאז ה- 7.10. כתוצאה מכך גם היקף הפעילות שלנו גדל וזוהי אחת הסיבות למעבר למשרדים גדולים יותר ולגיוס עובדים שאנו מבצעים בימים אלה".

Tefen נוסדה ב- 1982 ונחשבת לקבוצת הייעוץ הגדולה והמובילה בישראל עם למעלה מ- 4000 לקוחות וסניפים באסיה, ארה"ב ודובאי. החברה מעסיקה למעלה מ- 200 עובדים בארץ ובחו"ל והיא מתכננת ומיישמת אסטרטגיות ופתרונות חדשניים המשמשים כמנוע לצמיחה, התייעלות ומצוינות עסקית של לקוחותיה. הדבר נעשה באמצעות הגדלת המכירות, הגברת הפרודוקטיביות, צמצום עלויות התפעול ואופטימיזציה של התהליכים העסקיים.

מייל למשלוח קורות חיים: maayans@tefen.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully