וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האינשורטק Fairmatic עברה למשרדים חדשים בתל אביב ומגייסת עובדים

20.3.2024 / 9:28

מגייסת עובדות ועובדים בישראל למגוון של תפקידים, בהם מפתח LM למידת מכונה בכיר ומפתח תוכנה בכיר וכן מנהלי מכירות אזוריים ברחבי ארה"ב

Fairmatic team. ליה גלדמן,
Fairmatic team/ליה גלדמן

חברת האינשורטק Fairmatic, המפתחת ומנהלת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לביטוחי רכב מסחרי על סמך ניתוח ביצועי אמת של הנהגים, עברה למשרדים חדשים ברחוב המסגר בתל אביב.
החברה מרחיבה את מרכז הפיתוח הישראלי ומגייסת עובדות ועובדים בישראל למגוון של תפקידים, בהם מפתח LM למידת מכונה בכיר ומפתח תוכנה בכיר וכן מנהלי מכירות אזוריים ברחבי ארה"ב. הם יצטרפו ל-100 עובדי החברה בישראל, ארה"ב, בריטניה, הודו, פולין ופורטוגל.

משרדי החברה החדשים, בשטח של 400 מ"ר, ממוקמים במרחק קצר של רכיבה או הליכה ממרכז תל אביב, בקרבת קוי אוטובוס רבים, סמוך להצטלבות הקו האדום והקו הירוק העתידי של הרכבת הקלה בתחנת קרליבך וליד נתיבי אילון, כדי לאפשר נוחות הגעה לעובדים ולמבקרים.

Fairmatic מנתחת את ביצועי האמת של נהגים באמצעות ניטור הנהיגה ותלמטיקה - שילוב בין מערכות מידע וניתוח בזמן אמת של אותות ממקורות מידע רבים. הניתוח מאפשר לחברות המנהלות ציי רכב מסחריים להתאים את הפרמיות בצורה הוגנת ושקופה לאיכות הנהיגה של הנהגים. המערכת של החברה מנטרת אותות של שמירה על נהיגה זהירה, בהם הקפדה על חוקי המהירות, הימנעות מעיסוק בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה ועוד. הטכנולוגיה מעודדת נהגים שעובדים בשירות ציי רכבים להקפיד על נהיגה אחראית, ומאפשרת לחברות המעסיקות אותם לקבל תעריפי ביטוח טובים. הפלטפורמה מספקת לחברות ולנהגים ניתוח, תובנות וכלים מעשיים להגברת הבטיחות על סמך נתוני הנהיגה. היא נבדקה לאורך זמן עם מאות אלפי נהגים בארה"ב והשיגה תוצאות גבוהות ביכולת חיזוי תאונות ותביעות ביטוח על סמך הנהיגה. בסיס המידע של האלגוריתם של החברה, שקובע את מידת הסיכון והתמחור בעזרת בינה מלאכותית, כולל כיום כ-200 מיליארד מייל של נתוני נהיגה במשך חמש שנים של היסטוריית פעילות.

פיירמטיק הוקמה על ידי יונתן מטוס, המשמש מנכ"ל החברה, שבתפקידיו הקודמים עבד במערכי הפיתוח של גוגל ובפייסבוק והקים את Zendrive. החברה גייסה מאז הקמתה 88 מיליון דולר ממשקיעים בהם הקרנות Battery Ventures, Foundation Capital, Aquiline Capital Partner ושורה של משקיעים מובילים מתחומי הפינטק, האינשורטק והטכנולוגיה בהם ג'רי יאנג מייסד יאהו, אסף וונד מייסד Hippo Insurance, אורן זאב, ביל טאי ועוד.

יונתן מטוס, מייסד ומנכ"ל Fairmatic: "מרכז הפיתוח הישראלי של החברה מרחיב בתקופה זו את פעילותו על רקע הצמיחה של הפלטפורמה של פיירמטיק ברחבי ארה"ב. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לבצע שינוי מקיף בתחום ביטוח ציי הרכב ולבסס את התשלומים על רמת הסיכון הממשית של הנהגים, תוך מתן תמריץ על התנהלות אחראית בכבישים. הצטרפות לחברה היא הזדמנות לגייס את הידע והכישורים להפחתת נגע תאונות הדרכים באמצעות כלים טכנולוגים מתקדמים."

מידע על החברה והמשרות הפתוחות בקישור הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully