וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: תורמים לילדים שאיבדו את הוריהם במלחמה

רונית מטיאס

20.3.2024 / 9:17

הדובי שעושה קאמבק, בקבוק הבושם לובש שמלה אייקונית, קפה קטן-חיבור גדול, שפתונים עם שמן פרחים אדומים של נשים, הקרם שיחדיר לחות קלילה ואוזני המן שימתיקו לכם את החג

משוגעים על קרייזי אביב בקרייזי לייו. חנה טובול,
משוגעים על קרייזי אביב בקרייזי ליין/חנה טובול

משוגעים על קרייזי

אוהבות בגדים נוחים ונעימים? שלא יתפסו אתכן לא מוכנות, מותג קרייזי ליין משיק את קולקציית אביב-קיץ 2024 עם הטרנדים הכי חמים, עם דגש על טכנולוגיות מתקדמות המעניקות מענה מושלם למי שלא מוכנה להתפשר על נוחות ואיכות.

בעונות האחרונות המותג שהיה מזוהה עם גוונים קלאסיים של שחור, חום, בג' ולבן, עשה מהפך לטובה והוסיף צבעים נכונים כמו סגול לילך, ורוד, שאף אביב-קיץ לא שלם בלעדיהם, לצידם מככבת קולקציה גיאומטרית בשחור לבן כי על קלאסיות לא מוותרים.

הכוכב העונה הוא בד הג'ינס שמככב בחליפות מכנסיים 3 חלקים (מכנסיים, וסט וג'קט), יש את גרסת הבלייזר ואת הגרסה הנון שאלנטית של ג'קט עם קשירה במותניים, הבד רך ונעים מה שלא אופייני לרוב בדי הג'ינס.

בקולקציה הנוכחית מכנסיים בגזרה מושלמת, קרייזי ליין ידועים בגזרות מכנסיים מדויקות ונשים רבות פשוט מכורות להן, אפשר לצוות להן חולצות משי וחולצות כותנה בגזרה מחמיאה ורחוקה מעט מהגוף.
המוטו של המותג הוא מתן מענה אופנתי לכל אחת, בכל גיל ומשקל, לכל יום, שעה ואירוע, יש בקולקציה בגדי בייסיק, בגדים ספורטיביים, בגדי קז'ואל וערב לייט.

מנעד המידות ברשת רחב כך שכל אחת יכולה למצוא לה את הבגד המתאים למידותיה.
להשלמת הלוק מוצעת קולקציית אביזרים הכוללת תיקים, כובעים וצעיפים. להשיג בחנויות ובאתר קרייזי ליין.

משוגעים על קרייזי אביב בקרייזי ליין. חנה טובול,
משוגעים על קרייזי אביב בקרייזי ליין/חנה טובול

שובם של הדובי והשמלה האייקונית

הדובי האייקוני של מותג הבישום האיטלקי MOSCHINO, עושה קאם בק עם TOY 2 PEARL - בושם טבעוני שיצר הבשם דומיטיל מיכאלון-ברטייה, בהשראת סורבה לימון, מפגש בין רעננות, התמכרות, שמש ותרבות איטלקית.

הניחוח נפתח ברעננות של לימון, שזור בארומה של אורגנו וסורבה לימון, תווי יסמין, פטל, פרחי פרזיה, וטיוור, ברוש,מאסק, מושק סינפונייד-שילוב של טבעי וסינטטי, המורכבים באמצעות כימיה ירוקה.

הניחוח מורכב מרכיבים ברי קיימא, 94% מהחומרים הבסיסיים הם חומרים מתכלים ו 44% נגזרים באופן טבעי, היוצרים ביחד תחושה יוצאת דופן של שמחה זוהרת ואנרגיית נעורים.

הבקבוק האייקוני בצורת דובון, לבש אוניקס מולטי קולור, עם ברק של אם הפנינה והוא ניתן לרכישה ברשת סופר פארם, אתר לילית ובחנויות נבחרות.

ומאיטליה לצרפת, מותג הבישום rabanne , שפרץ לחיינו ב-1966 כשהציג לראשונה 12 שמלות שעשויות מחומרים נועזים כמו רשת מתכת ומתכת מרוקעת, משיק גרסה עוצמתית לבושם FAME שהושק לראשונה ב-2022, ההשראה לניחוח החדש היא בילוי לילי בעיר האורות הנוטפת גלאם ושיק פריזאי, הניחוח FAME PARFUM עוצמתי, בטוח וזוהר יותר ולוכד את הרוח הפריזאית של המותג והסגנון האייקוני שלו, הקודים האייקונים חוזרים עם ניחוח חושני, הבושם טבעוני ומכיל 90% מרכיבים ממקור טבעי, הניחוח מכיל תווים פרחוניים עציים של צ'יפרה, קטורת קרמית-החתימה האייקונית של FAME , תמצית יסמין, מושק מינרלי, אגס ואמברט.

הבקבוק מעוצב כרובוט נשי לבושה בשמלה האייקונית של רבאן, הפעם בצבע שחור מטאלי - פריט אספנים לחובבי הפופ ארט והאופנה העילית. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שובם של הדובי והשמלה האייקונית בשמי מוסקינו ורבאן. יח"צ,
שובם של הדובי והשמלה האייקונית בשמי מוסקינו ורבאן/יח"צ

עטופים באהבה

קפה עלית, השיקו השנה את הייעוד החברתי שלהם-"קפה קטן חיבור גדול", במטרה לצמצם את תופעת הבדידות בישראל ולחבר בין אנשים על כוס קפה, לכבוד יום המעשים הטובים, הושק אתמול שת"פ עם עמותת "עטופים באהבה" Israeli Children's Fund, תומכת בילדים שאיבדו את הוריהם במלחמת חרבות ברזל, במסגרת המיזם המרגש, עלית מוכרת תחתיות קפה מאותרות במגוון ציורים מקוריים אותן עיצבו והכינו נשות קהילת "אימהות עם מהות", כשכלל ההכנסות יתרמו לילדי "עטופים באהבה".

מאחורי העמותה עומדים מנהיגי טכנולוגיה ועסקים ישראלים, שהתאחדנו למשימה משותפת-להבטיח שהילדים לא יצטרכו להתמודד עם המשימה המפחידה של לבנות את חייהם לבד. להשיג באתר קפה עלית ובסניפים נבחרים ברשת קפה עלית.

עטופים באהבה עלית ועמותת עטופים באהבה למען הילדים. יח"צ,
עטופים באהבה עלית ועמותת עטופים באהבה למען הילדים/יח"צ

שמן פרחים אדומים

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT, משיק את ROUGE PUR COUTURE THE BOLD - סדרת שפתונים חדשה פורמולה מוגנת בפטנט, המכילה 40% רכיבים לטיפוח השפתיים ועמידה עד 10 שעות, עם פיגמנטים נועזים לאורך זמן, המעניקים ברק טהור ומבריק באפקט תלת מימד.

המרקם מעניק תחושה נוחה של לחות לשפתיים בזכות שמן פרחים אדומים, הנקטפים על-ידי קואופרטיב של 33 נשים בגנים הקהילתיים של חטיבת היופי באיב סן לורן.

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ואפריל ובפרפומריות מובחרות- בסניפים הנבחרים.

שמן פרחים אדומים שפתונים חדשים לאיב סאן לורן. יח"צ,
שמן פרחים אדומים שפתונים חדשים לאיב סאן לורן/יח"צ

המגבות במתח

מכירים את זה שאתם מנסים לעטוף את הגוף או את השיער עם מגבת והיא מחליקה לכם? רשת המשביר משיקה מגבות סטרץ' לגוף ולשיער של מותג הבית PRIVATE COLLECTION, המגבות החדשות נמתחות ומתאימות עצמן לצורת הגוף, הן עשויות כותנה וסיבים אלסטיים המאפשרים מתיחה של עד 40% יותר, כך שהן עוטפות את הגוף והשיער בקלות ובנוחות. המגבות סופגות בצורה מעולה, מתייבשת במהירות, רכות ונעימות למגע.

להשיג ב-3 צבעים: לבן, ירוק בהיר וכחול נייבי ובשני גדלים בלעדית בסניפי המשביר בחנויות האוןליין המשביר 365

המגבת במתח מגבות סטרץ', המשביר. יח"צ,
המגבת במתח מגבות סטרץ', המשביר/יח"צ

מטפלים ומטפחים

מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe, משיק את סדרת הטיפוח Blemish Control שפותחה בשיתוף דרמטולוגים ומיועדת לעור שמן הנוטה לפצעונים ופגמי עור. בסדרה: ג'ל ניקוי לטיפול במראה פגמי עור, מנקה ומסיר עודפי שומן מבלי לפגוע במחסום ההגנה הטבעי של העור, בשימוש ארוך מסייע בהפחתת מראה נקבוביות ופגמי עור; ג'ל לטיפול במראה פגמי עור, משפר את מראה הנקבוביות ושומר על לחות העור ושכבת ההגנה הטבעית שלו; סרום רטינול לחידוש מראה העור, מסייע בשמירה על שכבת ההגנה הטבעית של העור ומסייע בהחלקתו, הפורמולה מכילה רטינול.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, קופות חולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

מטפלים ומטפחים blemish control של Cerve. יח"צ,
מטפלים ומטפחים blemish control של Cerve/יח"צ

טעימים ויצירתיים

אם יש סיבה לחכות לפורים, הרי אלה אוזני המן טעימים ואיכותיים ואת אלה מצאנו ברשת "מאפה נאמן"-ממובילות עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל, בימים אלה, משיקה הרשת, קולקציית אוזני המן בעבודת יד, מבצק פריך ונימוח, במליות יצירתיות ובטעמים ייחודיים, הקולקציה עשויה מחומרי גלם משובחים, מה שמבטיח חוויה טעימה ואיכותית.

בין המליות החדשות: פסק זמן; רד וולווט; שוקולד לבן ואוריאו; בייגלה מלוח; אגוזים ועיטור אבקת סוכר; תמרים ותיבול עדין של קינמון; פרג ועיטור אבקת סוכר; גנאש שוקולד מריר; שוקולד לבן; קרם לוטוס; קרם נוגט; קרם פיסטוק מתוק וגם אוזני המן מבצק שוקולד פריך במילוי קרם חלבה.

יש גם מהדורה של אזני המן ללא סוכר במילוי פרג ושוקולד ואת הכל ניתן להשיג ב-60 סניפי הרשת.

שותים בפורים יקבי כרמל ועומר מילר. אייל קרן,
שותים בפורים יקבי כרמל ועומר מילר/אייל קרן

שותים בפורים

יקבי כרמל משיקים לכבוד פורים מארז ארק בשת"פ עם השף עומר מילר, המארז מכיל: בקבוק ארק (700 מ"ל), 2 כוסות צ'ייסר ומתכון לסלמון של השף עומר מילר בהתאמה לארק.

ארק כרמל יוצר על בסיס מתכון מסורתי העובר מדור לדור, הוא מכיל כוהל מלס בתוספת תמצית אניס טבעית, מופק מרכיבים טבעיים ומזוקק על-פי ידע, מסורת וניסיון רב שנים שנצבר ביקבי כרמל מאז ועד היום. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully