וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר ממחצית ההנהלה נשים: סבב מינויים גדול ב-One Zero

20.3.2024 / 10:58

לקראת השינוי המבני, בנק One Zero משלים סבב מינויים עם 53% נשים בהנהלת הבנק והנהלת החברה הטכנולוגית. סבב המינויים והאישור המבני כפופים לאישור בנק ישראל

רוני ליכטנשטיין שני. אייל טואג,
רוני ליכטנשטיין שני/אייל טואג

בנק One Zero נערך לשינוי המבני המתוכנן במסגרתו תפוצל פעילות הטכנולוגיה והמוצר מהבנק לחברה אחות תחת חברת אחזקות משותפת וזאת לקראת ההתרחבות הצפויה של פעילות הבנק לאירופה.

  • גל בר דעה, מייסד ומנכ"ל הבנק, יקודם לתפקיד מנכ"ל הקבוצה ויעמוד בראש החברה הטכנולוגית אשר תעניק שירותים לבנק בישראל ובהמשך לפעילות הצפויה בחו"ל. חברת האחזקות בראשותו של בר דעה, תחזיק בבנק, בחברה הטכנולוגית ובחברה הבת האיטלקית, בראשה יעמוד מתאו קונקס, בכיר לשעבר בבנק הדיגיטלי הגרמני המצליח N26.
  • אייל גפני, סמנכ"ל הכספים של הבנק הנמנה גם הוא על מייסדיו, יקודם לתפקיד מנכ"ל הבנק בישראל, שירכז תחתיו את הפעילות הבנקאית השוטפת.
  • אריק צ'יקוטאי, היום סמנכ"ל הבנקאות והתפעול בבנק, קודם לתפקיד משנה למנכ"ל הבנק בישראל ומנהל את החטיבה הקמעונאית של הבנק האמונה על השירות והמכירות.
  • רוני ליכטנשטיין שני, קודמה לתפקיד סמנכ"לית פרויקטים אסטרטגיים בבנק ובמסגרת תפקידה אחראית על ניהול פרויקטים חוצי ארגון בבנק בישראל.
  • מאור אלמליח, היום מבקר הפנים של הבנק קודם לתפקיד סמנכ"ל הכספים של הבנק ואחראי על הפעילות הפיננסית של הבנק בישראל. המינוי אושר על ידי בנק ישראל.
אייל גפני. ינאי יחיאל,
אייל גפני/ינאי יחיאל
מרינה פולונסקי. אייל טואג,
מרינה פולונסקי/אייל טואג

תפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה יפוצל לשניים ברקע בקשתו של עמיחי לוי לסיים את תפקידו לפני מספר חודשים, ברקע השינוי המבני המתגבש.

מרינה פולונסקי שמכהנת כמנהלת המחקר והפיתוח של הבנק, תמונה לסמנכ"לית הטכנולוגיה (CTO) של החברה הטכנולוגית (ועד קבלת האישור המבני לסמנכ"לית הטכנולוגיה של הבנק). במסגרת תפקידה מרינה אחראית על הובלת חטיבת הפיתוח בחברה, התכנון, הבנייה והתחזוקה של ארכיטקטורת המוצר, הנעת חדשנות והבטחה שיוזמות מו"פ תואמות את היעדים הכוללים של החברה וצרכי השוק. רועי חיימוביץ, שעמד היום בראש חטיבת הפרויקטים והביצוע ימונה לסמנכ"ל התפעול הראשי (COO) של החברה הטכנולוגית ועד לאישור המבני יכהן בתפקיד זה בבנק. במסגרת תפקידו רועי יהיה אחראי על הקמתה וניהולה של חטיבה חדשה בחברה הטכנולוגית אשר תיתן שירותי לשכה מלאים לבנק בישראל ובעולם. בנוסף, יהיה אמון על תכנון וניהול של תחום אבטחת המידע והסייבר.

אלון פדר, היום קצין הציות של הבנק ימונה לתפקיד סמנכ"ל ניהול הסיכונים הראשי וימשיך לכהן כקצין הציות בבנק. פדר מחליף את נטע אברהמוב ביטן, שביקשה לפני מספר חודשים לסיים את תפקידה.

יעלי דרשביץ תמרי, שעמדה בראש חטיבת המוצר בבנק תקודם לסמנכ"לית המוצר הראשית (CPO) של החברה הטכנולוגית ועד לאישור השינוי המבני תכהן כסמנכ"לית המוצר בבנק. במסגרת תפקידה יעלי אחראית על הובלת אסטרטגיית וחזון המוצר בישראל כמו גם בנייתו באיטליה, בניית מפת דרכים לכלל צוותי הפיתוח על בסיס חזון הבנק ויעדי החברה. בנוסף, תהיה אחראית על תחום הדליברי של צוותי הפיתוח על בסיס תכנית העבודה.

יעלי דרשביץ תמרי. אייל טואג,
יעלי דרשביץ תמרי/אייל טואג
אריק צ'יקוטאי. ינאי יחיאל,
אריק צ'יקוטאי/ינאי יחיאל

אורה לוי אבליה, שכיהנה כמנהלת תחום הכספים של הבנק, תקודם לסמנכ"לית הכספים הראשית של החברה הטכנולוגית. במסגרת תפקידה אורה תהיה אחראית על ניהול תחום הכספים בחברה הטכנולוגית וחברת האחזקות, לרבות ניהול תקציב ובקרה מקצה לקצה בכלל החטיבות.

רחלי בינדמן, היום מנהלת התקשורת והרגולציה של הבנק תמונה לראש המטה של החברה הטכנולוגית ולסמנכ"לית התקשורת והרגולציה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול התקשורת וקשרי החוץ, על קשרי ההמשקיעים וקשרי הממשל.

בכפוף לאישור בנק ישראל, שתי ההנהלות יכללו רוב נשי (7 מנהלות ו-6 מנהלים) הכולל את המנהלות המכהנות רוני ליכטנשטיין שני, סמנכ"לית משאבי האנוש והפרויקטים האסטרטגים, נירית בן קיש, סמנכ"ל השיווק ואיה אשתר היועמ"שית של הבנק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully