וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסות למילואים: חברות הייטק יסייעו למילואימניקים להניע את הקריירה

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 11:26

היוזמה החדשה של מאנדיי, "Relaunch your career", אליה חברו חברות הייטק נוספות, כוללת מיטאפ ייעודי ומפגשי ייעוץ אישיים במגוון נושאים הנוגעים לקריירה, הפתוחים למשרתי ומשרתות המילואים

relaunch your career מיטאפ בנושא קריירה עבור המילואימניקים במשרדי מאנדיי. מאנדיי,
מתגייסות למילואים: חברות הייטק יסייעו למילואימניקים להניע את הקריירה/מאנדיי

בתקופה האחרונה אנשי ונשות מילואים רבים נתקלים בקשיים משמעותיים עם שובם משירות המילואים, כאשר חלקם מוצאים עצמם בנקודת שינוי בקריירה, בין אם בשל רצון עז לשינוי או כתוצאה מצמצומים או פיטורים בחברות שונות שמאלצות אותם לחפש עבודה דווקא לאחר תקופה ארוכה מחוץ לבית והתמודדות עם אתגרי המלחמה.

יוזמה חדשה של חברת מאנדיי נועדה להעניק להם מענה, תמיכה וכלים חיוניים כדי שיוכלו להשתלב מחדש ביעילות בשוק העבודה עם השחרור והחזרה לשגרה.

אל היוזמה ששמה "Relaunch your career" הצטרפו גם חברות ההייטק wix, לייטריקס, סופרפליי, Quamtum Machines ואקופלאנט (Ecoplanet) והיא מורכבת משני שלבים מרכזיים - הראשון הוא אירוע מיטאפ שהתקיים היום במשרדי מאנדיי (13.3) במסגרתו נערכו סשנים מקצועיים ורגשיים עם מיטב אנשי המקצוע והמומחים של החברה בנושאים ייעודיים עבור אנשי ונשות מילואים כמו פיתוח חוסן והתמודדות עם אי- וודאות, איך מחשבים מסלול מחדש עם החזרה למציאות ותכנים הנוגעים למיתוג עצמי, טיפים לחיפוש עבודה ועוד.

החלק השני יוקדש לפגישות אישיות, אחד על אחד, עם מומחי גיוס ויועצי קריירה של מאנדיי והחברות האחרות שהצטרפו ליוזמה, בהן המשתתפים יוכלו לקבל את המענה האופטימלי לצורך ספציפי כמו למשל כתיבה ושיפור של קו"ח, טיפוח פרופיל לינקדאין, הכנה לראיונות, הכוונה אישית בנושא שינוי קריירה ועוד.

"החזרה לשגרה של מאות אלפי משרתי מילואים, הביאה עימה אתגרים רבים - חלקם קשורים לעולם העבודה ולהתפתחות הקריירה של המשרתים, שפעמים רבות מעוניינים או נאלצים לעשות חישוב מסלול מחדש, דווקא בתקופה שהיא מאתגרת מאד במשק הישראלי בכלל ובאופן אישי למי שגויס לתקופה ארוכה." אמרה זוהר מנדלסון בן-עטר, מובילת צוות Talent Sourcing במאנדיי.

"רצינו להנגיש באופן נוח ופשוט את הניסיון הכלים המקצועיים שלנו במאנדיי בתקווה לסייע להם להתניע את הקריירה ולהוציא את הכי טוב שיש דווקא בנסיבות מאתגרות וייחודיות. אנו מודים לכל השותפות שהתגייסו ליוזמה בזמן קצר ובלב פתוח מתוך רצון כן לסייע ככל הניתן לאלו שנתנו ותרמו מעצמם באופן יוצא דופן, לא פעם תוך סיכון חייהם", היא מוסיפה.

relaunch your career שירן נאווי סמנכ"לית משאבי אנוש ויועצת משפטית במיט אפ למילואימניקים במשרדי מאנדיי. מאנדיי,
relaunch your career שירן נאווי סמנכ"לית משאבי אנוש ויועצת משפטית במיט אפ למילואימניקים במשרדי מאנדיי/מאנדיי

ערכי הערבות ההדדית

מאז תחילת המלחמה תעשיית ההייטק הישראלית מתגייסת למען אנשי ונשות המילואים ומשקיעה משאבים כדי לתמוך בהם ובמשפחותיהם תוך כדי השירות ובחזרה לשגרה. יוזמה זו של מאנדיי ושותפותיה, לצד רבות ואחרות, מביעה את ההערכה הרבה שהתעשייה רוכשות למשרתי ומשרתות המילואים ומדגישה את ערכי הערבות ההדדית והסולידריות שמנחים את קהילת ההייטק הישראלית.

ההשתתפות בשיחות ההכוונה אחד על אחד פתוחה לעצמאיים, שכירים וסטודנטים שעוסקים בכל תחום שהוא, בין אם קשור לעולם ההייטק או לא. להרשמה ניתן למלא את הטופס בקישור זה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זוהר מנדלסון בן עטר. הגר בדר,
זוהר מנדלסון בן-עטר, מובילת צוות Talent Sourcing במאנדיי/הגר בדר

מאנדיי פיתחה מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), באמצעותה ארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם. במערכת של מאנדיי משתמשים למעלה מ- 225 אלף לקוחות ברחבי העולם והיא מאפשרת דרך יעילה ואינטואיטיבית לניהול צוותים, פרויקטים, תהליכים עסקיים ואופרציות מורכבות.

מאנדיי היא מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), באמצעותה ארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם. מאנדיי מאפשרת דרך יעילה ואינטואיטיבית לניהול צוותים, פרויקטים, תהליכים עסקיים ואופרציות מורכבות. למאנדיי צוותים בתל אביב, ניו יורק, מיאמי, שיקגו, לונדון, ורשה, סידני, סינגפור, סאו פאולו וטוקיו.

למידע נוסף על מאנדיי, בקרו ב-Press Room ו- Investor Relations website או עקבו ברשתות החברתיות: לינקדין, X, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק ופייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully