וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיראו שאנחנו הישראלים ערבים זה לזה"

21.3.2024 / 14:55

תושבי עין השלושה, התאכלסו השבוע מחדש בעיר נתיבות, לאחר כמעט חצי שנה בה שהו בעיר אילת לאחר שפונו מבתיהם. צוות מחלבת טרה הממוקמת בנתיבות, הפתיע את השכנים החדשים ומילא את מקררי הבתים בשפע מוצרי חלב.טל וזנה, מנכ"ל טרה: "שיראו שאנו הישראלים ערבים זה לזה"

מחלבת טרה מפתיעה את עין השלושה. אמיר יעקובי,
מחלבת טרה מפתיעה את עין השלושה/אמיר יעקובי

קיבוץ עין השלושה נמצא על הגדר מול ח'אן יונס, סמוך לניר עוז. בשבת השחורה חדרו אליו כמאה מחבלים, ומולם התייצבו חברים ספורים מכיתת הכוננות, שהתבצרו בפאב המקומי והתמודדו בגבורה מול התופת, בה נרצחו ארבעה מחברי הקיבוץ, וכך למרבה המזל מנעו אסון גדול יותר. מאז, התושבים התאכלסו באילת בניסיון לשוב לשגרה, ועתה, בפעימות, החלו לעבור ל-"מגורי קבע זמניים" בנתיבות.

לצוות ממחלבת 'טרה' (הממוקמת בנתיבות), היה חשוב לאפשר נחיתה רכה לשכנים החדשים, שמאז אוקטובר 7, מתמודדים עם טראומה עצומה ואובדן, ולכן בטרם הגעתם לעיר, התנדבו עובדי המפעל להגיע לבתים החדשים, ולמלא את עשרות מקררים במגוון ממוצרי המחלבה, בהפתעה, במטרה להעניק להם, ולו במעט, תחושה של בית.

טל וזנה, מנכ"ל טרה סיפר: "מפעל טרה בנתיבות זה הבית שלנו והעבודה שלנו. באופן טבעי גם חלק גדול מהעובדים שלנו הם תושבי העיר. היה לנו חשוב לאפשר נחיתה רכה, לשכנים החדשים מעין השלושה, שמאז שבת הארורה מתמודדים עם חודשים שאין לתאר, ללא וודאות, רחוק מהבית, וכשחלקם מתמודדים עם אובדן כבד וטראומה. היה חשוב לנו לעשות מאמץ גדול, לשמח להפתיע אותם קצת. שייראו שחושבים עליהם, ושאנו הישראלים ערבים זו לזה. שיידעו שיש להם חברים. ככלל, יש לנו פה במפעל אנשים מופלאים. שמאז אירועי אוקטובר, לא עצרו את מלאכתם לרגע. עובדים ומייצרים תחת אש, כשחבריהם לעבודה ומשפחותיהם מגויסים, במחויבות אדירה לספק מזון לעם ישראל, בכל תנאי ובכל עת. העובדים מציינים כי זה צו 8 אישי של כל אחד ואחד מאיתנו. אותי זה מרגש מאד ונותן לי תקווה גדולה"

  • עוד באותו נושא:
  • טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully