וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר רות דגן מצטרפת לבורד היועצים הבינלאומי של חממת InNegev

24.3.2024 / 11:25

תפעל לצד חברי הבורד מארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק לפיתוח וקידום השקעות ושיתופי פעולה לחברות הפועלות במסגרת החממה בכל רחבי העולם

רות דגן. עופר וקנין,
רות דגן/עופר וקנין

ד"ר רות דגן מצטרפת לבורד היועצים הבינלאומי של חממת InNegev, שמשקיעה ומקדמת סטארטאפים מדרום הארץ בתחומי הקליימטק, אגרוטק, מזון וטכנולוגיה. היא תפעל לצד חברי הבורד מארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק לפיתוח וקידום השקעות ושיתופי פעולה לחברות הפועלות במסגרת החממה בכל רחבי העולם.

ד"ר דגן מכהנת כשותפה בכירה וראש תחום איכות הסביבה ושינוי אקלים במשרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן, ובעלת ניסיון של יותר משני עשורים בדיני סביבה ושינוי אקלים בתל אביב ובניו יורק. היא משמשת יועצת לאמנת האו"ם בנושא שינוי אקלים (UNFCCC) לנושא הקמת מערכת הסחר הבינלאומית בגזי חממה. רות היא בעלת תואר דוקטור מבית הספר למשפטים של NYU עם התמחות במדיניות ומימון סביבתי (Environmental Finance).

חממת InNegev הממוקמת בפארק עידן הנגב, הוקמה בשנת 2020 במטרה לחזק את ההייטק בדרום המדינה ולעודד יזמות והקמת סטארטאפים חדשים בנגב. בחממה פועלים כיום 11 סטארטאפים בתחומי טכנולוגיות אקלים כגון חקלאות, מים, פודטק, אנרגיה, רובוטיקה ועוד. ב-InNegev שותפים גופי השקעה גלובליים כמו קרן אלפא קפיטל, קרן ימין וקרן "חצרים" וכן תעשיות בינלאומיות מובילות מדרום הארץ בהם החברות סודהסטרים, נטפים ודולב, מכללת סמי שמעון והמועצה האזורית בני שמעון. החממה פועלת בשיתוף עם גורמים מגוונים, בהם אוניברסיטת בן גוריון, מכללות, מרכזי מו"פ ממשלתיים, תעשיות בינלאומיות ורשויות מקומיות.

ארנון קולומבוס, מייסד ומנכ"ל חממת InNegev: "אנחנו גאים על הצטרפותה של ד"ר רות דגן לנבחרת היועצים שמלווה את חברות החממה בשווקים הגלובליים. רות היא בעלת ניסיון ארוך ומגוון בתחום האקלים בישראל ובמישור הבינלאומי. היא התחילה לעסוק ולהתמחות בתחום עוד בטרם מקבלי ההחלטות הבינו את חשיבותו הקריטית לקיומנו על פני כדור הארץ. כיום היא מכהנת בצמתים המרכזיים של התווית המדיניות העולמית באו"ם ומסייעת בתכנון החלטות ומימושן. ההבנה העמוקה שלה והקשרים שבנתה יסייעו להבין חסמי כניסה, תקינות ורגולציה בשווקי הפחמן בפרט ובעולמות הקליימטק בכלל ולפתוח דלתות בחברות גלובליות, קרנות השקעה וגופים ציבוריים בכל רחבי העולם לכלל הסטאראטאפים הרלוונטיים בישראל, ובפרט בדרום הארץ."

ד"ר רות דגן: "פעילותה של חממת InNegev פורצת דרך בתחומי ההשקעה בטכנולוגיות אקלים ברמה עולמית, ובה בעת יוצרת תשתית מעוררת גאוה לפיתוח דרום הארץ. אני גאה על האפשרות לתרום לפיתוח פעילות החממה מעבר לגבולות הארץ ולמימוש הפוטנציאל העצום הטמון בחברות הטכנולוגיה בהן היא משקיעה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully