וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הפינטק Plus500 מכפילה את שטח המשרדים בישראל ומגייסת עובדים

24.3.2024 / 11:29

קבוצת הפינטק הגלובלית שכרה משרדים בשטח 5,800 מ"ר וממשיכה לגייס עובדים למגוון תחומים

משרדי פלוס500. יחצ,
משרדי פלוס500/יחצ

קבוצת הפינטק הגלובלית פלוס500 (Plus500), המפתחת פלטפורמות למסחר במגוון מוצרים פיננסים, שכרה לאחרונה משרדים בשטח 5,800 מ"ר בפרויקט גב-ים בחיפה, פלוס500 ממשיכה להרחיב את פעילותה ולהתפתח במהירות ומגייסת עובדים לעשרות משרות בתחומי הפיתוח והתוכנה, לצד משרות בתחומים נוספים.

המרכז, שנפתח עבור עובדי פלוס500, הנחשבת כיום למעסיקה הישראלית הגדולה ביותר במתחם בחיפה, הוא חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים. החברה מגייסת לתחומי המלקר והפיתוח, המוצר ותחומים נוספים ומאפשרת לעובדיה גמישות ואיזון בין חיי המשפחה והעבודה.

יחד עם זאת, לדברי אנשי פלוס500, החברה "מעניקה לעובדיה תנאי העסקה מעולים והטבות רבות, ביניהן: משרדים מפנקים, חופשות חברה בארץ ובחו"ל, חדר כושר מתקדם הממוקם במשרדי החברה ואף כרטיסים למשחקי לקבוצות להן מעניקה החברה חסות".

משרדי פלוס500. יחצ,
משרדי פלוס500/יחצ

לאחרונה, החברה פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לשנת 2023 בהן הציגה ביצועים מרשימים עם הכנסות של כ-726 מיליון דולר ורווח נקי לפני מס בסך 340 מיליון דולר.

עדן דהן, סמנכ"לית גיוס ומשאבי אנוש: "המשרדים החדשים של החברה ייתנו מענה לגידול הצפוי של החברה בשנים הקרובות.. המשרדים כוללים סביבת עבודה חדשנית שתוכננה במטרה לשפר את תנאי העבודה והרווחה של העובדים."

את המשרדים החדשים תכננו אדריכלים ממשרד סטודיו BA שתכננו בין היתר את משרדי גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully