וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיום וול לפני הטיסה: רשת ההמבורגריות הפופולרית נכנסת לנתב"ג

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 14:28

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת בורגר בר בשדה התעופה בנתב"ג, תחת המותג השם MOSES AIR ותשקיע בפתיחתה כ-4.5 מיל"ש. זוהי הפעם הראשונה שהקבוצה נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב"ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה רמון

מוזס בורגר בר חדש בנתבג air moses. רונן לוי,
מוזס בורגר בר חדש בנתבג air moses/רונן לוי

מסעדת MOSES AIR, שתיפתח השבוע בהשקעה הנאמדת, כאמור, בכ 4.5 מיליון שקל, בשרוול E בטרמינל 3, היא מסעדת המבורגרים, שתשנה את תרבות הקולינריה בשדה התעופה, ותציע לקהל הנוסעים חווית מסעדת בר, השמה דגש מיוחד על קוקטיילים, יינות, בירות מהחבית ומשקאות אלכוהוליים נוספים, ותציע תפריט המבורגרים מגוון ומנות נוספות לכל המשפחה, המתבסס על בשר טרי שנטחן במסעדה בכל יום.

MOSES AIR משתרעת על פני שטח של כ-200 מ"ר, עם 80 מקומות ישיבה, והיא תפעל לאורך כל שעות היממה. המסעדה תציע גם שירותי איסוף עצמי (לאכילה בשטח הטרמינל או למטוס).

התפריט משלב בין התפריט המוכר של רשת MOSES דוגמת: המבורגרים קלאסיים, הארט בורגר המפורסם וארוחות הילדים, לצד מגוון מנות ראשונות לחלוקה, סלטים, טורטיות, ומנות צמחוניות וטבעוניות. בנוסף, מציעה MOSES AIR תפריט איכותי ורחב מאוד של אלכוהול, קוקטיילים ובירות מהחבית.

מוזס בורגר בר בנתב"ג. רונן לוי,
MOSES AIR משתרעת על פני שטח של כ-200 מ"ר/רונן לוי

במסעדה יוצבו מסכי ענק, שישדרו 24 שעות ביממה שידורי ספורט מענפים שונים מכל העולם. השפה התקשורתית והפרסומית של המסעדה הינה ייחודית, ו-"הכלבתול" המפורסם של מוזס, זכה לעיצוב מחודש, הלקוח מעולמות התעופה.

המסעדה תפעל באמצעות הזכיינים אסף אטיאס ותומר אביחלק, מסעדנים בעלי ניסיון, וותק וידע עשיר מתחום ניהול המסעדות.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "בדומה לנמלי תעופה גדולים ומובילים בעולם, מציעה MOSES AIR חווית בילוי קולינרית איכותית לקהל הנוסעים הרב העובר מדי יום בשער היציאה מישראל. מתוך התפיסה שהחופשה מתחילה כבר בטרמינל, השקענו בהקמת המסעדה החדשה משאבים אדירים, זאת על מנת להעניק לנוסעים את ניחוח חו"ל, עוד לפני העלייה למטוס."

רשת ההמבורגרים מוזס מקבוצת BBB מפעילה 15 סניפים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully