וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתחון לב" וגלידות "גולדה" בהפנינג ענק לפורים: מאות גלידות וכ-1,300 תחפושות חולקו

24.3.2024 / 13:53

חברת הגלידות "גולדה" נרתמה למען משפחות וילדים במעגל העוני, ובשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון-לב', קיימו את הפנינג פורים המסורתי של הארגון עבור אלפי משפחות מקבלות סיוע וילדיהן

הפנינג פורים. יח"צ,
במסגרת האירוע נצבע מרכז הסיוע ליום אחד במוזיקה, תפאורת חג ובלונים/יח"צ

במהלך הפנינג פורים המסורתי, שכלל מוזיקה, תפאורת חג וכיבוד, הגיעו עובדי 'גולדה' ב"אוטו גלידה" של החברה, וחילקו מנות גלידה למאות המשפחות, המגיעות מדי שבוע למרכז הסיוע של 'פתחון-לב' בראשון לציון, לקבלת סלי מזון וסיוע הומניטרי. נוסף על כך, החברה סייעה עם יותר מ-1,300 תחפושות שנתרמו לאירוע, וחולקו לילדים והמשפחות.

במסגרת האירוע נצבע מרכז הסיוע ליום אחד במוזיקה, תפאורת חג ובלונים, אוזני המן וכיבוד, לצד בדרנית וזמרת שהובאה להנעים את זמנם של מקבלי הסיוע, ביחד עם עובדי חברת 'גולדה' ועשרות מתנדבי 'פתחון-לב', שהגיעו לשמח את הבאים לקראת חג הפורים.

הפנינג פורים. יח"צ,
הפנינג פורים החגיגי/יח"צ
הפנינג פורים. יח"צ,
הפנינג פורים החגיגי/יח"צ

עדי ארז אביטל מנהלת השיווק של 'גולדה': "לקראת פורים, אנו ברשת גולדה בשיתוף מאמי יצאנו יחד במבצע איסוף תחפושות יד שניה ארצי. כל הלקוחות הוזמנו אלינו לסניפים לתרום תחפושת ולקבל כדור גלידה מתנה. שמחה לבשר היתה היענות אדירה! אספנו כ-2000 תחפושות, תחושת סיפוק אדירה. גם עשינו מעשה טוב, הצלחנו לשמח את הלקוחות וגם שומרים יחד על כדור הארץ. התחפושות נתרמו בשלושה מוקדים- מרכז הרווחה של קרית מלאכי, בית דני בשכונת שפירא תל אביב והמוקד המרכזי פתחון לב. היו ימים מרוכזים של חלוקת התחפושות יחד עם גלידה לכל מי שהגיע."

אלי כהן, מנכ"ל ארגון 'פתחון-לב': "מרגש לראות את החיוך על פניהם של הילדים והמשפחות הרבות שנהנו מחגיגת פורים אמיתית. שיתוף הפעולה עם 'גולדה', בשעה לא פשוטה למדינת ישראל, ולמשפחות במעגל העוני בפרט, נתן לילדים ולמשפחות את האפשרות לחגוג את החג בכבוד ובאווירה טובה, ולנו את הזכות להביא להם מעט אושר ושמחה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully