וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרת המשפיעה בעולם: הישג ישראלי לד"ר פטלון בקהילת המחקר העולמית

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 15:27

ד"ר טל פטלון, מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי (KSM), נבחרה על ידי כתב העת המדעי Nature ל"חוקרת המשפיעה על קידום המחקר הרפואי בעולם"

ד"ר טל פטלון מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי. אסף ברנר,
ד"ר טל פטלון מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי/אסף ברנר

ד"ר פטלון, מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי, היא חוקרת ישראלית שנבחרה כמשפיעה בזכות הישגיה הרבים בתחום המחקר הרפואי, בדגש על תרומתה המהותית למחקרים בתחומי הקורונה ומחקרים נוספים.

ד"ר פטלון, נבחרה ל"אחת מארבע מהחוקרות המשפיעות בקידום המחקר הרפואי בעולם" על ידי Nature - כתב העת המדעי, מהותיקים והמפורסמים בעולם, וכולל מאמרי מחקר מקוריים במגוון רחב של תחומים מדעיים, ומהווה אבן שואבת לרופאים, מדענים וחוקרים בכל העולם.

ד"ר פטלון, רופאה מומחית ברפואת משפחה וחירום, וחוקרת, מובילה את מכון המחקר והחדשנות של מכבי ( KSM) בארבע השנים האחרונות.. במסגרת תפקידה, היא מובילה צוות חוקרים בתחומי רפואה שונים ושיטות מחקר חדשניות, ומשתפת פעולה עם חוקרים בינלאומיים וגופי בריאות ברחבי העולם. בנוסף, משמשת ד"ר פטלון ככותבת של מגזין פורבס העולמי בנושאי בריאות, טכנולוגיה, ומחקר.

בקטגוריית ה- change-makers seek impact in medical research זכו 4 חוקרות מובילות מהעולם אשר מביאות נקודות מבט חדשות לאתגרים בריאותיים ארוכי שנים, תוך שימוש בניתוח ביג דאטה ובינה מלאכותית כדי לקדם את התחום, כאשר ד"ר טל פטלון ביניהן.

הבחירה בד"ר פטלון נעשתה בזכות הישגיה הרבים בתחום המחקר הרפואי, ובמיוחד בזכות תרומתה המהותית למאבק בנגיף הקורונה, Parvovirus, אבעבועות הקוף, סרטן, צליאק ועוד.

בנוסף, מנהלת ד"ר פטלון את "טיפה למחקר" - מאגר הדגימות הביולוגיות הגדול ביותר בישראל, המכיל למעלה ממיליון דגימות מיותר מ 200,000 חברי מכבי ומשמש למחקרים גנטיים ומחקרים משולבים עם ביג דאטה. מאגר זה מאפשר לחוקרים מכל רחבי העולם גישה למידע רפואי ייחודי, ומסייע להם לפתח שיטות אבחון וטיפול חדשות.

"זו זכות להוביל צוות של אנשים חדורי מוטיבציה לקדם את המחקר והפיתוח הרפואי עם היצירתיות, העומק והאומץ שדרושים לשינוי אמותי, והנגשת רפואה טובה יותר למטופלים ומטפלים בעולם" עוד מוסיפה ד"ר פטלון כי "שיתופי הפעולה המחקריים הבינלאומיים של מכון המחקר והחדשנות של מכבי בשילוב טכנולוגיות פורצות דרך מאפשרים לחברי מכבי לקבל את הטיפול הטוב בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully