וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורית קוסקס מונתה למנהלת פיתוח משאבים וקשרי ממשל בעמותת רעות

24.3.2024 / 14:24

עם ניסיון של למעלה מ-12 שנים כמנהלת פיתוח, דורית מביאה איתה מומחיות עשירה בעמידה ביעדים ארגוניים ומינוף משאבים, במיוחד בתחום האקדמי בישראל

דורית קוסקס. יחצ,
דורית קוסקס/יחצ

עמותת רעות הודיעה על מינויה של דורית קוסקס למנהלת החדשה לפיתוח משאבים וקשרי ממשל. עם ניסיון של למעלה מ-12 שנים כמנהלת פיתוח, דורית מביאה איתה מומחיות עשירה בעמידה ביעדים ארגוניים ומינוף משאבים, במיוחד בתחום האקדמי בישראל.

מהעמותה נמסר: "ניסיונה הרב של דורית כולל פיתוח והוצאה לפועל של אסטרטגיות גיוס כספים, טיפוח קשרים עם בוגרים, נותני חסות תאגידיים ותורמים גדולים. דורית כיהנה בעבר כמשנה לדיקן לפיתוח משאבים וענייני בוגרים בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, ומילאה תפקיד מרכזי בגיוס כספים חיוניים לאוניברסיטה, תוך עבודה צמודה עם סגן נשיא אוניברסיטת תל אביב ודיקן בית הספר למשפטים".

הניסיון הרב של דורית כולל תפקידים משמעותיים רבים בתוכם מנהלת פיתוח משאבים עבור לקט ישראל, יועצת לענייני חוץ ותקשורת בכנסת ישראל, מנהלת צוות אזור תל אביב של פרויקט פר"ח במכון דוידסון במכון ויצמן למדע, ונציגה בצרפת של בית הספר הבינלאומי ע"ש רוטברג, באוניברסיטה העברית בירושלים. לדורית תואר שני ביחסים בינלאומיים - דיפלומטיה וביטחון לאומי מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת לה סורבון בפריז.

עמותת רעות "מברכת בחום את הצטרפותה של דורית קוסקס לצוות ומצפה לתרומתה רבת הערך בהנעת יוזמות פיתוח משאבים וקשרי ממשל קדימה, בהתאם לחזון העמותה לצמיחה והשפעה".

רעות' הוא אחד מהארגונים הגדולים והמובילים הפועלים בתחומי השיקום, הדיור והקהילה בישראל. לאחרונה אישרה עיריית תל אביב-יפו את התכנית לבניית הקמפוס החדש של בית החולים השיקומי רעות תל אביב -בשטח שדה דב בצפון מערב העיר, אשר צפוי להיות הקמפוס השיקומי הגדול והמתקדם בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully