וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר לחיסכון: אלטשולר שחם ואתר המתנות BUYME משיקים מתנה מפתיעה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 9:36

בית ההשקעות אלטשולר שחם ואתר המתנות BUYME, מציגים שיתוף פעולה עם השקת מתנה המופקדת ישירות לקופת הגמל שלכם. את ערכו הנקוב של שובר המתנה תוכלו להפקיד להשקעה

שובר מתנה שתוכלו להפקיד בקופת הגמל שלכם, אלטשולר שחם ו-BUYME מציגים שצ\ת"פ. יח"צ,
אלטשולר שחם ו-BUYME מציגים: שובר מתנה שתוכלו להפקיד בקופת הגמל/יח"צ

בית ההשקעות אלטשולר שחם ואתר המתנות BUYME, משיקים שיתוף פעולה עם רעיון למתנה יוצאת דופן: שובר מתנה שניתן להפקידו ישירות לקופת גמל להשקעה. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המחולל מהפכה בדרך שבה אנשים תופסים וחושבים על הענקת מתנות, והופך אותן לכלי שעשוי לאפשר צמיחה כלכלית.

במסגרת שיתוף הפעולה החדשני, הנמענים יכולים לקבל שוברי BUYME ולממש אותם ישירות לחשבון החיסכון שלהם, מה שמאפשר להם להשקיע בעתידם הפיננסי ובהזדמנות שלהם להשקיע בהגשמת חלומות ומטרות כמו: טיולים לחו"ל, חיסכון לילדים, שדרוג הרכב ועוד. כמו כן, המתנה מתאימה גם לאירועים כמו לידה, בר/בת מצווה, שחרור, חתונה או כל נקודת ציון משמחת במהלך החיים.
בעולם שבו ביטחון פיננסי ויצירת חיסכון הופכים יותר ויותר חשובים, שיתוף הפעולה הזה מציע פתרון נגיש, קל ומהיר.

ישי מנדיל, סמנכ"ל שיווק אלטשולר שחם: "שיתוף הפעולה החדש מסמן שינוי משמעותי באופן שבו אנו רואים הענקת מתנות וחיסכון: בכך שאנו מאפשרים הפקדה ישירה של מתנות לקופות גמל להשקעה, אנחנו לא רק מציעים מתנות, אלא אנו מעודדים אנשים להשקיע בשאיפותיהם העתידיות. אלטשולר שחם פועלת כל העת לקידום חדשנות אשר נותנת מענה לצרכים המתפתחים של לקוחותינו בעולם משתנה".

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "שיתוף הפעולה החדש מביא עוד ערך ל- BUYME, והוא מגיע מתוך הרצון שלנו לדאוג לעתיד של מקבלי המתנות שלנו. בעזרת שיתוף הפעולה הזה, תוכלו לתת עוד ערך למתנה שלכם ולהעניק לאדם שאתם אוהבים השקעה וחיסכון משלו".

את שובר המתנה יהיה ניתן לרכוש באתר אלטשולר שחם או באתר BUYME.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully