וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח יוקרתי: מותג העור Augustinus Bader מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 14:09

פרופסור באדר פיתח שיטה פורצת דרך בתחום, טיפול שמפעיל את תאי הגזע של הגוף לעזור לתקן ולהתחדש. המדע המהפכני הזה משיג תוצאות יוצאות דופן, המבוססות על אמת פשוטה: הגוף הוא המרפא הטוב ביותר של עצמו. כעת, מוצרי הטיפוח על שמו Augustinus Bader מגיעים לישראל

augustinus bader (. יח"צ,
טיפוח יוקרתי: מותג העור Augustinus Bader מגיע לישראל/יח"צ

פרופסור אוגוסטינוס באדר הוא רופא ומדען ביו-רפואי מוכר בעולם ואחד המומחים המובילים בתחום חקר תאי גזע ורפואה רגנרטיבית המתמקדת בריפוי מומים מולדים או נרכשים בגוף.

הפרופסור, בעל קריירה בינלאומית של למעלה מ-30 שנה במחקר ופיתוח טכנולוגיות הפועלות ורותמות את היכולת הטבעית של גוף האדם לרפא ולעורר מחדש תאים שהופכים רדומים עקב הזדקנות או טראומה.

ב-2008 פיתח הפרופסור פתרון פורץ דרך, ג'ל המרפא טראומות עור קשות ללא צורך בניתוח או השתלות עור המבוסס על טכנולוגיית טיפוח העור המוגנת בפטנט ®TFC8 (טריגר פקטור מורכב) ופועלת יחד עם החוכמה הביולוגית של העור.

טכנולוגיה זו היא הבסיס לכל מוצרי הטיפוח, תערובת של חומצות אמינו, ויטמינים ברמה גבוהה ופפטידים.

augustinus bader. יח"צ,
המותג היוקרתי לטיפוח augustinus bader, הגיע לישראל/יח"צ

מהו ®TFC8?

®TFC8 תרכובת פטנט ייחודית המכילה חומצות אמינו טבעיות, ויטמינים ופפטידים באיכות הגבוהה ביותר. ®TFC8 מזינה את העור ומגנה עליו באמצעות מימוש הפוטנציאל הטבעי של העור להתחדשות ותיקון.

בזמן שמוצרי טיפוח אחרים מטפלים בעור נקודתית לזמן השימוש בלבד, מוצרי הטיפוח של אגוסטינוס באדר מטפלים בעור גם לטווח הרחוק מאמנים ומקדמים אותו למראה עור בריא, מוצק, אחיד וחזק הרבה יותר.

ההצלחה לא איחרה לבוא והמותג, הנקרא על-ידי מומחים בתעשייה "מותג טיפוח העור הטוב בעולם" וזכה באינספור פרסי חדשנות וביוטי וכבר אומץ ע"י סלברטאיות רבות ובניהן הנשים לבית קרדשיאן קים והאמא קריס ג'נר, ג'ניפר אניסטון, ויקטוריה בקהאם, מייגן מרקל ,גל גדות, היידי קלום, אווה לנגוריה, ג'יג'י חדיד, סלמה הייק, שרליז תרון, קייט האדסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
augustinus bader. יח"צ חו"ל,
מוצרי הטיפוח של המותג היוקרתי augustinus bader הגיעו לישראל/יח"צ חו"ל

למותג שלושה סדרות לטיפוח פנים, הגוף והשיער. כל מוצרי הטיפוח 100% נקיים ולא מכילים בתוכם פאראבנים, בישום, SLS, SLES, DEA, מתכות כבדות, טלק , פטרולאטום, פרפין, שמנים מינרלים. לא מכילים בתוכם חומרים משמרים, מתחלבים או ממסים שלא לצורך.

טווח מחירים מומלצים לצרכן: קרם פנים 50 מ"ל 1,229 שקל, סרום 1,499 שקל, קרם עיניים 855 שקל. ניתן להשיג בסניפים נבחרים רשת אפריל, דיוטי פרי, פקטורי 54 ,סופר פארם גלרי קריון ובאונליין ובאתר אונליז. היבואן BEAUTY &CO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully